[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Het is juist fijn om in S&D te quickscopen omdat je na elke round een final killcam kan krijgen.

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Waarom denk je dat in Black ops het snipen zo verrot is gemaakt, door mensen zoals jij, alleen maar gaan voor de killcams en niet voor de objective, het verneuken voor je teamgenoten. Een killcam hoer.

Ik snipe ook bijna alleen maar, maar ik ben geen mongool die bij de laatste kill als een ballerina moet ronddraaien om alleen op m'n smoel te vallen omdat ik het schot mis en hiermee de ronde verlies. Ook zoiets achterlijks dat je alléén maar gaat Quickscopen bij schoten waar je rustig de tijd voor kan nemen en als je mist je positie verraad en ammo verspilt. Met een sniper in een klein huis rondlopen en het te verdommen om te switchen naar je secondary alléén omdat je "cool" wil zijn.

Ik heb genoeg mensen in m'n lijst die zo'n capturecard hebben en constant voor trickshots gaan, ik lach me vaak dood omdat ze stuk voor stuk als het mislukt zeiken hoe "laf' de andere speler was om te switchen naar bijvoorbeeld een secondary wanneer diegene ook een sniper was of een hardscope deed.

Quickscopen doe je alleen als je onder vuur ligt en snel een shot moet nemen, of het gewoonweg niet anders kan, dus wegrennen of switchen van wapen. Al het andere is om "stoer" te doen. Als je alleen wil Quickscopen ga met een volle party in een game of in FFA zodat je je teamgenoten niet naait.

3. soulshot

soulshot Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of de shotgun primary of secondary is haat het als het weer primary is zoals in black ops

en zitten er meer attachements op de shotgun black ops echt veel te weinig

4. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +∞
    Met dit soort mensen praat ik graag :cool:

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus zeg ga ff een potje janken ofzo :confused:. Ik quickscope ook veel, maar ik vind het gewoon leuk om te doen.. Betaal GVD 60 euro ervoor dan bepaal ik zelf wel hoe ik wil spelen. Hoezo kan je niet voor de objective spelen als je quickscoped?

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Omdat je in teamverband speelt.

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb ook nergens gezegd dat ik in mijn eentje ga quickscopen. 8) Ik zit dan meestal met minimaal 3 mensen in een party. ;)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het kan wel , maar als je je eerste schot mist dan kill ik je gegarandeerd. Dat is op zich niet erg maar als je dat doet terwijl je bij mij in het team zit irriteer ik me er wel aan omdat je het team dan benadeeld omdat er effectievere manieren zijn om kills te maken.

Maar doe het vooral lekker als het kan, dus als je team voor staat in TDM of als je met maten zomaar wat lekker aan het klooien bent.

Maar kijk niet raar op als je medespelers geirriteerd reageren als zij serieus bezig zijn en jij de ballerina uithangt en het deksel op je neus krijgt :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net even opgezocht wat het is. Wist het geeneens. :+
    Maar lijkt me duidelijk cheaten imo. Manipuleren van de auto aim.

Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Het is maar een spelletje, als ze daardoor verliezen is er volgens mij vrij weinig aan de hand. Als ik bij iemand in het team zit en die faalt als die een rondje draait en doodvalt ga ik diegene uitlachen. Maar om zoiets nou zo boos te zijn lijkt mij een beetje kansloos. Maak je dan eerder boos om mensen met second change en ghost/silencer.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    En die andere mensen hebben ook geen 60 euro neergelegd...right.
    Ik zeg ook helemaal niet dat je niet voor de objective kan spelen als je quickscoped, zei alleen mensen die voor de final killcam gaan en montage clips(spawnrushen en de objective negeren ongeacht of je achterstaat) proberen te krijgen niets bijdragen. Weet je wel hoe ergelijk het is om mee te kijken met een sniper die 5 quickscopes probeert op iemand die stilstaat met z'n rug naar hem toe, en als hij alles hebt gemist de tegenstander omdraait en hem neerknalt?

Hetzelfde geld overigens voor iedereen die probeert te "showen" ongeacht het wapen, alleen doen snipers het voornamelijk omdat die hun e-penis willen tonen en dat type wapen het meest populair is in montages.

@Tobias, "het is maar een spelletje", tuurlijk is dit waar, en ik speel ook voor m'n plezier, alleen blijft daar weinig van over als je constant "teamgenoten" hebbn die voor zichzelf spelen, en dan helemaal nog de match vergooien. Ben niet boos, vind het gewoon sneu.

@Hybrid: Is geen manipulatie van de aim assist, althans niet meer dan wanneer je een assault rifle gebruikt, PC spelers kunnen het ook zonder aim assist en op een console kan ik het ook zonder(Black Ops) Het helpt, uiteraard, maar het is niet hersendodend makkelijk of iets in die richting, je moet echt daadwerkelijk goed mikken.

fin.

12. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk....

Word weer tijd voor lange sessies S&D.\o/

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Q&A met 402

Hier ben ik wel blij mee.

14. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde ook veel S&D, maar als ik in het verliezende team zat, dan ging ik echt wel voor de objective. Je ziet veel mensen die alleen maar voor de killcam gaan, maar dat deden wij (ik en goede vrienden) alleen als we aan de winnende kant waren. Anders heeft S&D ook geen zin. ;)

15. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha denk je dat wij wel 60 euro betalen om het spel te laten verkloten door mensen zoals jij die niet eens normaal een schietspel kunnen spelen zoals het hoort.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom? Omdat je ze niet dood krijgt? Het gaat er nu juist om dat de meeste QSers totaal niet voor objectives gaan en alleen maar mooie kills proberen te maken. Dus geen toevoeging voor het team hebben. Mensen spelen geen team games om met mensen te spelen die dat niet willen...

17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Second chance toch?

En kan iemand me uitleggen waarom spelen met Ghost (cold-blooded) ineens als N00b achtig iets beschreven wordt?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat noobs ze dan niet op de radar kunnen zien ;)

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat je met quickscopen veel meer focust op de vijanden killen dan daadwerkelijk een bom defusen of posities te cappen.
    Ik Snipe af en toe en moet zeggen dat ik ook veel heb gequickscoped, vond ik leuk om te doen maar dan wel in games zoals team deathmatch of domination waar mensen zo min mogelijk last daarvan hebben.
    Mensen die bij de echte tac. games gaan quickscopen zijn totaal niet praktisch bezig en dat kun je gaan ontkennen maar dat hebben videogames in het verleden altijd al aan getoond.
    Counter strike zitten ook een paar QS tussen om het zo maar te zeggen maar zodra die ook maar een beetje in de aanval gaan pakken ze hun handpistool erbij of hun assault rifles die ze op hebben gepakt (handguns in Counter strike zijn btw niet te vergelijken met de handguns in Call of duty)

Dat je 60 euro hebt betaald voor je spel prima, dat jij graag QS prima, niemand die je tegen houd want dat wil jij graag doen maar wees aub. ook een beetje minder egocentrisch en doe QS dan bij gametypes waar het minder bij uit maakt ipv. bij Tactical gametypes
    (dit is overigens niet alleen aan jou gericht maar aan alle QSers)

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ach, Tegenwoordig is alles n00b zodra ze niet meer van je kunnen winnen.
    Heb je een sticky nade waarmee je iemand vermoord zijn sticky nades n00b, gebruik je daarentegen gewoon normale grenades zijn die n00b enz. enz.
    Daarom mis ik af en toe het arcade gevoel van cod2, daar kunnen ze tenminste bijna niks de schuld geven behalve hun eigen skills.

Edit: sorry dubbelpost!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina