Verkoop inderdaad gewoon een team. Spelen met twee teams is toch zonde, maak gewoon een topteam in 4-1-2-1-2 met Messi, Ronaldo en een hoop IF's.
Ik zou sowieso niet voor de 4-1-2-1-2 LM en RM posities gaan als je Ronaldo en Messi daar wilt neerzetten. Dan zou ik eerder 4-3-3 spelen, want bij 4-1-2-1-2 kan je amper hun 'overpoweredheid' gebruiken. Zo verdedigen ze veel te veel.
Nee joh niet doen.Ik zou IF Drogba zeker houden. Drogba is onstopbaar naar mijn mening en ik heb al een paar keer tegen Ronaldo TOTY gespeeld en heeft geen indruk op me gemaakt...maar 1 x gescoord...en nog een lelijke goal ook. Zo ik heb maar ff TOTY Vidic gehaald,is wel lekker dat ie nu PACE 72 heeft.Ook maar ff Cole ingeruild voor Evra.Dit is nu mn team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#f0y1Vjv7ba1T4
ja dat is een feit, het enige probleem is dat ik niet met drogba of messi kan spelen dusja ik weet het eigelijk niet
Tip: verkoop Messi en koop Bent TOTY,Bent is super snel,Fysiek Sterk,Snoeihard Schot,Speelt heerlijk met Drogba. V Of V Persie TOTY,die speelt ook heerlijk samen met Drogba......eeeeh...je speelt met 1 ST..dus die vlieger gaat niet op,Probeer anders NANI TOTY RM. Ikzelf heb ook nooit met messi kunnen spelen,ik ging altijd te veel trucjes doen en verloor na 2 man uitgespeeld te hebben dan de bal.ook fysiek vind ik Messi bagger
Hallo, is het zo dat als je toernooi speelt, dat je minder punten per wedstrijd krijgt? en gewoon single match meer? want wat heeft het dan voor nut voor toernooien, je speelt 4 wesdtrijden en krijgt steeds ong 300 minder, dan is dat 1200, en toernooi van 1000, heb je 200 verlies. Alvast bedankt
Speelt niemand hier met spelers uit de Ligue 1 he? Speelt allemaal wel erg soepeltjes. Dit is nu mijn team. Heb maar 20k en spaar ff door voor een goede verdediger. Ligue1 team
mooi team! Maar heeft het nu eigenlijk nog zin om te gaan handelen? of heeft dat geen zin meer (voor winst te maken)?
ik speel 4-4-2 Momenteel zijn dit mijn ST's Saha, Agbon, IF Drogba en Torres. Ik iedereen hiervan vind ik goed, behalve drogba
Natuurlijk wel, linkje naar jouw team? Ik gebruik nu geen agbon samen met saha, maar agbon samen met caroll. Ook een fijne combi Mijn combi's: Bent ( goddelijk ) met berbatov ( lekker schot etc. ) En agbon ( snel ) met Caroll ( voor het koppen )
Nou, eerlijk is eerlijk, ik merk NIETS van die OVER-POWERED TOTY varianten van spelers. Maar dan ook echt helemaal NIETS. Het team waar ik gisteren tegen speelde was ; RED FORGE ( FORGE of iets anders ... ) team rating van 90. TOTY Messi, TOTY, Ronaldo, SIF Di Mariá, SIF Xavi, SIF, Iniesta, SIF Alonso, SIF Maicon, SIF Cassilas, SIF Pique, SIF Puyol en SIF Dani Alves ... veeg hem met 4-0 van de mat.
Als je de TOTY Ronaldo en TOTY Messi goed gebruikt zijn ze zeker wel overpowered. Een normale Ronaldo en Drogba zijn al overpowered in het spel als je ze goed gebruikt . Gewoon bij Messi in de kaats en dribbel spelen, niet op fysiek. Bij Ronaldo op de snelheid, fysiek én dribbel spelen en schieten/koppen is ook goed.
Ja, er zijn geen ST varianten van beide spelers niet. Als die er zijn zijn ze verdomme 2 miljoen coins. Zoveel heb'k nie jong'uh!