Ik denk dat het het best is als Alpine en Daz samen kijken hoe wat en hoe het gaat worden. Zij kunnen kijken, wie waar speelt etc.
Mijn Opstelling zou zo zijn : GK : Capo Chucky LWB : Luukkie ? (Opkomende back) CB : SK4R SK4RF CB : Boventje CB : RWB : CM : Donny CM : Paribus/Godsmack/Robbin CAM : Soufyan/Siemenn ST : Alpine ST : Daz
Ja ik vind LWB wel goed.. Maar mijn poppetje is daar nog niet zo hoog.. Zou ik hem dan gewoon CAM en dan lang maken?
Ooh, pas 1 augustus? Dan kunnen we nog wel een keer wat potjes met (NZR+Toppers) of tegen (NZR vs Toppers; ik niet ) elkaar spelen! Ik heb zomervakantie van 11-7-2011 t/m 26-8-2011, dus ik ben de eerste 26 dagen waarschijnlijk beschikbaar .
Ik ben op vakantie van 10-07-11 tot ongeveer 31-07-11, zal misschien wel een dagje (of misschien twee) later zijn, loopt altijd wat uit. Maarja, inzetbaar als het nodig is .
Hoe meld ik me aan bij NZR nadat ik ben geregistreerd? Ik wil trouwens ook best wel rechtsback zijn hoor. Alhoewel ik volgens mij meer van waarde ben als controlerende middenvelder. Slimme pasjes en diepgang in het spel zijn toch wel mijn sterkste punten.