En die andere mensen hebben ook geen 60 euro neergelegd...right.
Ik zeg ook helemaal niet dat je niet voor de objective kan spelen als je quickscoped, zei alleen mensen die voor de final killcam gaan en montage clips(spawnrushen en de objective negeren ongeacht of je achterstaat) proberen te krijgen niets bijdragen. Weet je wel hoe ergelijk het is om mee te kijken met een sniper die 5 quickscopes probeert op iemand die stilstaat met z'n rug naar hem toe, en als hij alles hebt gemist de tegenstander omdraait en hem neerknalt?
Hetzelfde geld overigens voor iedereen die probeert te "showen" ongeacht het wapen, alleen doen snipers het voornamelijk omdat die hun e-penis willen tonen en dat type wapen het meest populair is in montages.
@Tobias, "het is maar een spelletje", tuurlijk is dit waar, en ik speel ook voor m'n plezier, alleen blijft daar weinig van over als je constant "teamgenoten" hebbn die voor zichzelf spelen, en dan helemaal nog de match vergooien. Ben niet boos, vind het gewoon sneu.
@Hybrid: Is geen manipulatie van de aim assist, althans niet meer dan wanneer je een assault rifle gebruikt, PC spelers kunnen het ook zonder aim assist en op een console kan ik het ook zonder(Black Ops) Het helpt, uiteraard, maar het is niet hersendodend makkelijk of iets in die richting, je moet echt daadwerkelijk goed mikken.
fin.
Laatst bewerkt: 15 jun 2011