45 EUR Ik ben net volwassen link geworden, terwijl ik juist erg rustig aan deed. Ik heb 2 nieuwe heart containers & 23 gold skulltula's. Ik geniet erg veel van deze game. De sfeer is weer adembenemend.
Ik zie op Insidegamer allemaal mensen die nog nooit OOT hebben gespeeld. Wat ben ik jaloers op die mensen.
Waarschijnlijk dat ik hem vandaag al uitspeel, ik zit nu in de Water Temple ik moet zeggen dat het spel best wel nieuw aanvoelt met de nieuwe graphics(doh). Het is wel zo dat ik OOT enorm vaak heb uitgespeeld, met Young Link kwam ik best wel snel door alles(dungeons zijn een grap als je al precies weet wat je moet doen ).
Ik speel het spel zelfs op de normale manier, ik kom gewoon enorm snel door de dungeons heen en alles . En inderdaad OOT is al 13 jaar oud(bijna dan) maar OOT is daarna wel weer later uitgebracht op de VC en als Limited Edition van The Wind Waker, maar je zal altijd wel mensen hebben die het nooit heeft uitgespeeld.
Ik speel in Relax Modus . Ik heb echt al 10x van Kokiri Forest naar Kakariko Village naar The Market gelopen. Lekker over Hyrule Field rennen . Heerlijk. Alles lekker opnieuw verkennen, met de mensen praten enzo. Gewoon alsof ik het voor de eerste keer speel.
Schandalig! Die zouden deze game helemaal niet mogen spelen Je hebt ook nog die disk waar 4 Zelda games op staan.
Oh natuurlijk, The Legend of Zelda - Collector's Edition voor de Gamecube die je via Nintendo Club sterren kon krijgen maar ook bij een klein aantal webwinkels, met Majora's Mask, Ocarina of Time, The Legend of Zelda & The Adventure of Link.
Net gekocht, en vanavond beginnen... Nog NOOIT dit spel gespeeld, dus ben benieuwd na alle reacties/reviews enz...
Best slecht zit op een spel te wachten die al op heel veel verschillende manieren heb x-) 1x Golden Limited edition op de N64 1x normale editie op de N64 1x bij de Limited edition van de Wind Waker 1x als limited edition toen van nintendo.nl (al de klassieke zelda's) 1x Virtual Console op de Wii (eigenlijk 2x want ik heb de master quest er ook op x-))
Echte bikkels hebben hem ook nog op de VC gekocht. Ik heb idd ook al die versies, maar ik heb hem enkel voor het laatst zo'n 10 jaar geleden gespeeld op de N64.
Mja, maar dat zijn allemaal ports(en het origineel) en niet zoals de versie die op de 3DS uitkomt(het is nog geen 17 Juni ) want er zit heel wat veranderingen in(grafisch), in OOT 3D.
Ik ga op elke locatie altijd rondkijken met de 3DS gyroscoop. Tenminste, als ik thuis ben, want rondjes draaien in een trein ziet er weird uit. Dat vind ik echt zo impressive.