[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL'd

Had vandaag een paar potjes Gears 2 gespeeld. BLERRRGH! Kutspel vergeleken met Gears 3. Ik kan me echt niet voorstellen hoe ik die game zo lang heb kunnen spelen :p

Jammer dat ie pas zo laat uitkomt, net als de vakantie voorbij is...

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja dat ken ik. Ik speel Gears 2 ook nog zo nu en dan, maar als ik dan terugdenk aan de tijd dat ik dag en nacht Gears 2 heb gespeeld om maar level 100 te halen. Dan heb ik echt zoiets van hoe is het mogelijk! :+ Maar goed, ik moet er wel bij zeggen dat het ergens met de laatste updates fout is gegaan met Gears 2. In de begintijd heb ik heerlijk kunnen spelen en tuurlijk was er toen ook lag en andere rotzooi, maar het was anders en het hele balans klopt totaal niet meer. Als ik nu Gears 2 speel ben ik gelukkig 9 van de 10 keer host, dus dan is het prijsschieten en spatten ze als pudding uit elkaar! 8) Maar zelfs met host heb je soms potjes dat je niemand dood krijgt, totaal geen damage. Hoe bedoel je balans... ik ben fokking host jonguh! :lol:

En ik weet niet of jullie het hebben gemerkt toen de servers er bij de Gears 3 Beta uit lagen, maar toen speelde het echt net als Gears 2. Precies dezelfde rotzooi gebeurde er toen. Ik ben echt blij dat ze bij Epic wakker zijn geworden en servers inzetten voor deze game. :) Jammer dat we nog even geduld moeten hebben en jammer ook dat m'n level 46 niet meegaat! :p

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik denk niet dat ze de netwerk code voor de beta al goed hadden als de dedi servers eruit lagen. de beta was meer om de servers te testen. maar ja dedi servers gaan deze mp tot de beste ever maken

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zekers! :) De beta speelde heerlijk met de servers en ik voelde me helemaal thuis. Je ervaarde gewoon de power en het knalde zo lekker. Vandaar dat ik level 46 heb gehaald, want ik kon echt niet meer stoppen. Ik blijf het zeggen: This is how Gears should be! :)

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ok...

Dus Gamemania is bijna zeker dat ze de Epic Edition niet krijgen. Hoogstwaarschijnlijk komt ie helemaal niet naar de Benelux.. GVD

dus..

GEEN Retro Lancer
    GEEN LE Console
    GEEN Epic Edition

TEVEEL Geen'tjes!

Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hoezo :eek: ik heb hem daar ge pre ordert :mad:

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    kreeg gister een klant in de winkel, die vertelde me dat game mania hem hoogstwaarschijnlijk niet kreeg en of wij er meer over wisten omdat ie bij ons de pre-order had staan.

dus ik gamemania net gebeld krijg ik te horen, ze nemen iig geen nieuwe pre-orders aan. en ze gaan proberen de huidige pre-orders te leveren, ze onderhandelen met microsoft nog daarover. mochten ze hem niet krijgen, krijgen we een mail

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke geen nieuwe pre-orders
    maar dus misschien wel de oude :)
    dat zou mooi zijn, dan heb ik hem alsnog

10. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Dus als ik het goed versta zitten de retro lancers in de epic edition die niet naar de benelux komt? Geen retros dus?

11. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow shit ja, k heb em' ook daar in de pre-order staan, ben benieuwd. denk echter dat we binnenkort n annuleringsbevestiging krijgen.
    eigenlijk belachelijk, Epic kan hier grof geld mee verdienen, alsmede de tussenhandel ervan. gamers zijn bereid, hoe gek ook, de prijs ervoor te betalen. indien niet leverbaar is echt n gemiste kans....tja

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ze willen de Epic Edition echt limited maken.. :mad:

13. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is een pre-order by Gamemania niet meer dan een digitaal nummer dat je em wilt hebben. Ik heb em bij Foregames.nl besteld en betaald. Toch maar eens mailtje sturen met de vraag hoe ze die 99.9% garantie kunnen geven...

acme-importvideogames.nl schijnt de EE en de LE console te verkopen, maar dan voor belachelijke prijzen...

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    168 euro :lol:

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    bij foregames heb ik een vrijblijvende pre-order gedaan, ik heb ze ook gemaild maar nog niks gehad. castlegames heb ik ook gemaild die zeggen bijna zeker te zijn. in het verleden hebben zij games die niet hier uit zijn gebracht ook gekregen zeggen ze

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Leuke grappen weer ja! :mad: Die LE console wil ik ook graag, maar ik zou het minder erg vinden als die niet naar Nederland komt dan voor EE. Die EE moet ik sowieso hebben. Altijd dat moeilijke gedoe! |:-

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Amazon.com heeft hem?

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Was te verwachten, zeker met die console.

Dat had je immers ook met die Halo:Reach console ;).

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar toch. Altijd zo lekker aankondigen met WORLDWIDE RELEASE... Yeah right mofo's! :+

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Amerikanen ;) haha worldwide...

Hopelijk krijgen we op z'n minst dan die controllers.

Deel Deze Pagina