[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ALttP nog op de VC gekocht terwijl ik heb 3x op de GBA en 2x op de SNES heb liggen ;)
     
  2. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Geupdate ik was die vergeten :)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren de game gekocht en heb er inmiddels eventjes opzitten. Wow!! _O_ Game is nog steeds zo bruut als altijd! De game heeft nog steeds de magie van vroeger!! Erg tof in 3D ook, mooiste 3D game. Weer snel verder!
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt, na het lezen van de review van eurogamer staat het kwijl aan m'n lippen, een 10 (weer). Als je die review leest wil je het meteen spelen.

    Ik heb 'm zelf trouwens maar drie keer. Op de N64 en twee keer op de GC. Dat soort games via VC halen vind ik echt zonde als ik ze al heb. Tenzij ze opgepoetst zijn. Maar nu met een 3D sausje erover..:9
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag eerst twee belangrijke herkansingen, van groot belang voor mijn P. Dus dat wil ik eerst afronden, vandaar dat ik hem nog niet gehaald heb. Wellicht vanavond op het station in Zwolle, of dat ik tussendoor ff naar de GameMania loop. Hoeveel krijg je daar gemiddeld terug voor games als Halo Reach/Fallout New Vegas?
     
  6. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Reach omruilen!! Ga je gauw schamen!! :+
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat de Halo-reeks alleen maar minder goed is geworden. Deel een vond ik erg tof, maar het werd steeds minder... Kan er ook niks aan doen ;)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ging ik naar Media Markt, niet te koop, daarna naar E-plaza, uitverkocht, daarna naar Bartsmit, ze hadden de doosjes wel, spellen waren onvindbaar. Bij de FRS was hij er gelukkig wel.

    Overal gehoord dat de winkels weinig exemplaren kregen. Ik denk dat het morgen ochtend al uitverkocht is.

    Enfin, ook even gespeeld, en het ownd, het ziet er super uit in 3d _O_
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou schandalig zijn als je ze op de dag van de release niet hebt...
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf??

    Heeft die man zijn dochter na Zelda vernoemd :+

    Eindelijk een reclame met een celebrity die staat voor het product :)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ja. Hij is sinds de eerste game een Zelda addict en met hem zijn hele gezin. :+
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat meen je:+?

    Ik hoop dat ze hem morgen bij de Gameshop nog wel hebben. Ga namelijk wat oudere games inruilen tegen Zelda. Moet eigenlijk geld sparen voor vakantie en een nieuwe lens voor mijn camera namelijk...
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ga ook gewoon naar MM Arena, er rijden zat bussen vanuit hoofddorp!
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, toch wel uniek dit, bij die pre-order versie krijg je twee doosjes (!). Een normale met het spel, en een met een mooi hoesje... Heb ik nog eerder gehad zoiets.

    Verder heel even gespeeld, en het is echt heel gaaf en mooi. Ben blij dat ik Oot al een tijd niet gespeeld heb, dus het is weer eens leuk om er aan te beginnen.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zal MM ook wel als remake op de DS komen? Als die er nu was had ik hem denk ik direct gehaald icm een 3DS :mad:
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, i know, heb die bus intensief gebruikt (zuidtangent 300), voor mijn ritje naar de HES. Enfin, heb nu al een Zelda OOT. Ik heb helaas nog maar 10 minuten gespeeld om te zien dat mijn 3ds alweer op was. :lol:. En gisteren had ik hem ook al helemaal opgeladen.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mijn eerste uurtjes Zelda (op die laatste ds game na) zitter er ook op! Hij is zeker mooi en leuk tot nu toe!
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Bleh, weer loopt me 3DS binnen notime leeg... irritant :+, nu zit ik in de Spirit Temple maar ik moet zeggen dat ik helemaal nog geen hoofdpijn heb gekregen na uren lang spelen op de 3DS, helemaal niks, soms is het 3D effect wat moeilijk te zien door 1 of andere reden(nee ik zit er wel recht voor dus dat is het niet) maar that's all.


    Trouwens goed nieuws:

    Ik wou het spel registreren maar toen zag ik dat ik niet kon inloggen via Nintendo.nl :+.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 3ds zit nu al iets van 6 uur in de oplader, is het normaal dat hij dan nog een oranje lichtje geeft? Ik dacht dat de oplaadtijd maar 3,5 uur was.
     

Deel Deze Pagina