Ja ik ga ff een douche nemen en dan hopen dat ik tussen half 4 en 4 niet gebeld word (zal wel niet) Morgen ofzo nog eens een potje, altijd leuk tegen jou
Heey, Wil zo de 59'methode gaan doen, maar weet niet goed de prijzen van de spelers, dus als ik bv clichy voor 2000 zie staan weet ik niet of dat goedkoop is. dus zo wordt dat voor mij moeilijk, kan iemand mij tips geven? bedankt!
Voeg mij ook toe als je binnenkort een x een potje wil spelen. Heb 3 teams. (serie A, BBVA en bronzen team) gamertag is Donfatos
Ja dat is de juiste ff invullen en op de trade kijken naar een bosingwa met dezelfde contracts en formatie.
Die van 4300 lijkt me leuk? Heb bosingwa voor 1700 verkocht (voor 1100 gekocht) meeste op lijst waren 1800/1900
Serieus? Ja ben nu beneden bij me zus is geslaagd. vanmiddag was hij er nog. Mmm, dan wachten op toernooi van 6000?
Godverdomme wat word ik soms gestoord van dit spel 29 shots on goal, 14 on target, 4 goals. Hij, 5 shots on goal, 3 on target, 3 goals. Ik raak echt zovaak de paal met die inform spelers, niet normaal. Lijkt wel of je per wedstrijd gewoon een handicap aan je reet krijgt.
Daar heeft iedereen last van, gelukkig win ik dan vaak nog 6-5 of 4-3 maar het is gewoon echt voorgeprogrammeerd lijkt wel.