[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    op de pc gespeeld. Na 2 uurtjes had ik t wel weer gezien.

Het is toch veel van hetzelfde.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Leuk filmpje. Vraag is of ze zelf ook al aanvoelden dat de game ging floppen. Beter dan om je eigen product op de hak te nemen, toch? Krijg je tenminste nog de lachers op je hand. :p

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Die game is juist een van de meest gevarieerde qua gameplay van de afgelopen 10 jaar 8)

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zometeen beginnen met de game ben zooooo benieuwd!!!!

hoelang is de singleplayer ongeveer??

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    7-8 uurtjes volgens mij.

6. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er veel meer dan 7/8 uur over gedaan.

zeker 10 12

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    game is 3uur denk ik. met laadtijden 8

8. h4nshotfirst

h4nshotfirst Straight Edge

Leuk Bevonden:
    0

LOLZ

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er is nu een relletje ontstaan omdat de distributeur twitterde dat mensen die een oneerlijk negatieve review hadden geschreven, geen exemplaren meer in de toekomst zouden krijgen.. Wat een drama allemaal..

Ik was in het begin ook wel positief, maar als je de game naast een game als LA Noire of Skyrim gaat leggen, dan mag het gewoon geen 60 euro kosten, het doet me meer denken aan een eindproject van een gamedesign klas ofzo: je ziet het enthousiasme van het maken in alles terug, maar anno nu is zoiets niet meer voldoende..

Wel lullig voor de mensen die 10 jaar van hun leven hieraan gegeven hebben hoor, is niet leuk als je kindje soms echt te belachelijk hard de grond in wordt getrapt.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, dan kan je ook zeggen, Fifa XX mag geen 60 euro kosten, elk jaar precies dezelfde game en je kan alleen maar voetbalwedstrijden spelen..
    Dat mag ieder voor zichzelf bepalen natuurlijk, maar je ziet wel degelijk dat de developpers veel tijd en liefde in de Duke hebben gestopt, vol met humor, toffe easter eggs en gevarieerde gameplay.

Persoonlijk vind ik heel weinig games 60 euro waard, een titel als Skyrim waar je waarschijnlijk 300 uur in kan stoppen en kwalitatief goed is, is in verhouding dan weer erg goedkoop. Duke Nukem heeft ook kwaliteiten, alleen kijken sommige gamers niet verder dan graphics..

11. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk hoor....:9

Zag dat de game ergens al afgeprijsd was naar 39, nog paar weekjes wachten tot hij nog goedkoper is en dan haal ik hem wel, ook al is het een slechte game deze moet ik wel gespeeld hebben

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb al een paar filmpjes van deze game gezien, maar is het het waard om deze game te kopen/krijgen?

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    nou ik vond het anders vaak een gevalletje van kamertje in > deur of hek gaat achter je dicht > alles doodmaken > nieuw deurtje gaat open.

Mijn pc weet het grafisch nog aardig op te krikken op bepaalde stukken.
    Maar ik heb echt het idee dat ze gewoon losse delen van ontwikkelingsperiodes achter elkaar geplakt hebben.

Ik kwam op 1 moment buiten en daar lag een bus op zn kant. Die bus leek meer op een kartonnen doos.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik lach ook ieder jaar om de mensen die de nieuwe PES/FIFA kopen hoor, en dat er liefde in zit zei ik zelf ook, dus dat ben ik ook met je eens :)

Nee absoluut niet, deze game is niet meer dan 15,- waard.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat slaat natuurlijk nergens op, de game krijgt elk jaar steeds betere gameplay en updates van teams en weet ik veel. dat is een sportgame, tis niet alsof ze hele sport veranderd..

ja dat is zeker zo, het demo woestijn level is heel anders in de grot dan buiten en ik meen dat demo level te herkennen uit gameplay trailer van jaren terug

Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Maar dat heeft ook wel zijn charmes al je weet wat voor drama het was om dit spel de markt op te krijgen.

Alleen hadden ze het gewoon een budget titel moeten maken. Winkelprijs 40 euro ofzo.

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net een uurtje gespeeld en even mijn 1e indrukken

pluspunten:
    gave humor
    leuke afwisseling in levels
    echt duke!!!

minpunten:
    graphics vallen tegen

van de laadtijden vind ik het wel meevallen waar iederen over loopt te klagen

zo en nu weer tijd voor DUKE NUKEMMM

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    welke console?

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    heb hem op xbox uitgespeeld (difficulty Come Get Some), en ik vond de laadtijden niet erg irritant.. maar misschien kwam het omdat ik dan altijd me iphone pakte en altijd in een xbl chat zat :+

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    360

Deel Deze Pagina