Ik had hem op de release 3 jaar geleden gekocht. En speel hem al 2,5 jaar niet meer, dus als mensen hem van mij willen kopen?
Ik heb ze een mail gestuurd en gezegd dat ik begrip heb voor de situatie en voor deze ene keer ook wel genoegen neem met de gewone versie. Ook omdat ze aangeven dat de CE niet meer gedrukt wordt, maar dat geldt echt niet voor de gewone versie. Ben benieuwd
Hm ja, normale editie heb ik al. Maar als het jou lukt doe ik het ook wel aangezien ik eigenlijk mijn BiA al had verkocht, niet wetende dat de CE werd geannuleerd .
muhahahahahah de classic versie alsnog gekregen van FRS voor 5,-! en ze waren ook nog eens zo lief die 5,- terug te storten op mijn paypal
Inmiddels 1e play op veteran erop zitten, authentic unlocked. En wat doe je dan, gelijk aan authentic beginnen natuurlijk. Godnondeju, dat is wel even een ander niveau zeg
Moet je maar eens proberen bij Earned in Blood op de PS2 destijds. Dat was bij uitstek de moeilijkste BIA game. Een kennis van mijn broertje had HH trouwens in een dagje al uitgespeeld en niet op de laagste stand in elk geval. Pff, deed er zelf veel langer over. HH was namelijk beslist niet de makkelijkste, dat was Road to Hill 30 en tevens ook de beste in de serie al zeg ik het zelf. Wat ze nu doen bij Ubisoft en Gearbox durf ik niet eens over mijn lippen te krijgen. Het is voor mij net zo erg als Feyenoord hardop noemen als je Ajax fan bent. Heb je echt een pepermuntje voor nodig. Ik vind het echt een schande, haal die naam weg en je hoort me niet meer.
Maakt ook niet uit, denk dat we het wel eens zijn wat betreft de naam BIA. Vind het ook sneu voor de veteranen en de originele crew die er aan gewerkt hebben, maar wat doe je er aan.