[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat eis ik ook! Ik snap ook gewoon niet dat ze het voor heel de wereld niet hetzelfde doen. Lijkt me niks moeilijks aan en je bereikt met bepaalde games een veel grotere groep mensen.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
  3. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die games kan ik echt niet meer spelen. Dan ben ik binnen een minuut me al weer aan het vervelen :mad:

Die kun je alleen op de 3DS kijken neem ik aan?

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Kan ook op de PC, maar dan zijn ze gewoon 2D.
    Of je moet een 3D monitor hebben. :+

En @ hierboven: Screenprotectors zijn echt onzin. Heb op al m'n apparaten nog geen enkel krasje op het scherm en ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt.

Edit: Nu inderdaad Donkey Kong (GB) voor de Virtual Console en geen E3 trailers. :emo:

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hele hoop accesoires gekocht voor mijn 3ds:

Screenprotectors :), kan ik tenminste met mijn vingers op 't scherm!, en het is toch net wat extra bescherming.

Hard cover hoesje waar de 3ds in kan, handig voor onderweg, zodat ik niet bang hoeft te zijn dat er bijvoorbeeld sleutels tegen aan komen die krassen maken oid.

SD card reader, ook handig:), binnenkort maar eens wat lekkere muziek op mijn SD card zetten. Kan ik die dan ook afspelen tijdens 't gamen?

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen dat je handen anders nog zachter zijn als een stylus, dus dat moet wel goed zitten kwa krassen. Of je moet echt je nagels erin zetten ;)

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, elk laagje is er één, ik heb bij mijn mobiel ook heel lang de laagjes erop gehouden:)

9. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb de Screenprotectors er alleen op geplakt omdat je op andere 3ds forums veel foto's ziet van beschadigde bovenschermen omdat als je de 3ds te hard dicht klapt het onderste scherm wat kleiner is krast op het bovenste scherm dan vind ik het niet erg om 3 euro uit te geven voor een screenprotector

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de 3ds was opgeladen als hij groen brandde, maar dat doet hij bij mij na 5 uur nog niet eens. Iemand tips?

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Veel mensen hebben het probleem, blijkbaar herkent de 3DS het niet wanneer hij helemaal vol is en daarom gaat de oranje licht nooit uit dus het kan zo zijn dat je 3DS al vol is(gewoon een glitch/bug whatever :+).

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal het wel zijn dan!, bedankt voor je snelle reactie:) nou dan ga ik weer verder met OOT _O_

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms word die wel groen bij mij en soms blijft die gewoon rood,erg raar.

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Misschien vinden sommige mensen dit wel leuk maar First 4 Figures heeft een Mario DS Holder(voor de Nintendo 3DS, DS Lite, DSi) aangekondigd op hun website, kost ook niet zo enorm veel en misschien wel grappig om te hebben :).

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik word even helemaal gek van mijn 3DS!

Ik word helemaal gek van mijn 3DS op dit moment. Ik heb er vanmiddag screen protectors op gedaan. Dit zodat het scherm schoon blijft. En screen protectors nemen als het goed is niet snel vingerafdrukken op (zo dacht ik in elk geval). Echter kwam ik tijdens het spelen van Zelda 3DS erachter dat er vaak een paar vingerafdrukken te zien waren tijdens de filmpjes. Erg vervelend. Dus ik proberen de screenprotector schoon te maken, weer erop gedaan, en nu is het helemaal een puinhoop. Screenprotector eraf gehaald, scherm ook weer schoongemaakt, dit met lcd cleaning tissues.

Ik heb het vermoeden dat ik mijn screenprotecters al heb verpest. Irritant dit. Misschien moet ik maar spelen zonder screenprotectors? Het scherm kan ik immers goed schoenmaken met de lcd cleanint tissues. Nadeel hiervan is wel dat de schermpjes "naakt" zijn en niet beschermd zijn tegen scherpe dingen oid.

Iemand praktische tips? zou ik de screenprotecters nog kunnen schoonmaken? en hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie sowieso wel beschermlaagjes?

Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik gebruik geen screenprotector. De 3/DS klapt dicht, dus het scherm is sowieso beschermd. En tijdens het gamen moet het zonder kunnen, daar is dat ding voor gemaakt. Ik heb alleen een screenprotector voor m'n iphone, dat scherm is 'open' en heb ik vaak in m'n broek/jaszak en loopt hierdoor wel de kans op krasjes.

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die schermbeschermers zijn totaal onnodig. Op mijn drie jaar oude, ontzettend veel gebruikte, DS Lite zijn beide schermen nog steeds puntgaaf. En ik heb nooit een beschermertje op het scherm gehad.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is het zo als je de eerste x je screenpotecters er echt goed opplakt je er bijna geen last zou moeten van hebben.
    Als je er mee gaat klooien met het eraf en terug opzet zetten is die screen potecter meestal omzeep.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dit vind ik altijd flinke beweringen.
    Ga je er in het heetst van de strijd nog steeds zo enorm voorzichtig mee om of is 't niet waar wat je beweert? :+ Er hoeft toch maar 1 miniscuul stofje tussen de stylus en het scherm te komen wil er een krasje ontstaan.

net zoals mensen die beweren dat hun touch screen van telefoon geheel krasvrij is.. en op moment dat je 'm vervolgens schuin in het zonlicht houdt weet je wel beter

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep is ook zo maar het heeft ook wel te maken hoe je hem behandelt.
    Ik ga altijd extra voorzichtig om met zo spullen,maar je hebt ook mensen die hun telefoon of ds enz gewoon niet behandelen zoals het zou moeten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina