[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, want aan deze video kan je echt zien hoe die er echt op de PS3 uit gaan zien!

2. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk is het niet duidelijk maar toch zie je al een aantal dingen wat minder is dan op de eerste video.
    Jammer dat het de zelfde beelden zijn. Niks nieuws.

@ Rampage
    Het is het stukje op de parkeerplaats waar ze ge-ambushed worden en dat ze die RPG moeten uitschakelen. Helaas geen nieuwe beelden.
    En door de youtube kwaliteit is het ook nog niet echt goed te zien wat nou echt het verschil is met de PC behalve sowieso de dingen die Delphiki al op noemde.

Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ja, dat snap ik. Waar ik alleen met m'n pet niet bij kan is het feit dat de meeste games MEER uit de consoles weten te krijgen dan dat ik nu zie. Kijk naar de belichting in sommige games ( Uncharted, Gears ) ... ach, de video is echt lage kwaliteit. Hoop op een 720P vanavond. Nu maar weer even verder werken :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Deze is te kijken op 1080p, ziet er heel nice uit, alleen mis je echt de lighting effects maar dat kan er nog inkomen. Ik merk wel een gek 'distortion' effect op de speler zelf..moeilijk uit te leggen, soort lijntjes..kijk maar.

[yt]JLCFQyqEoHA[/yt]

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ligt dat niet aan dat grote scherm wat ze daar gebruiken?

6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Vind het best aardig uit zien hoor!

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee ik zie het al, als ik het op 1080p zet dan krijg je die gekke lijnen. Op 720p al niet meer. Maar het ziet er echt heel erg goed uit en het is echt zwaar indrukwekkend wat DICE met de console weet te doen, check ook die waaiende palmbomen in het filmpje. Maar wat een verschrikkelijk irritante man die Fallon zeg met zijn geforceerde grapjes over het accent. En de zéér trieste grapjes tijdens de game, en hij beweerd een game te zijn , nou elke keer wanneer hij de controller krijgt bakt hij er echt niks van, alsof de controller aan mijn oma is gegeven ofzo lijkt het, weet zich er geen raad mee.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De lighting kan zowieso erg mooi worden. Crysis 2 is daar een goed voorbeeld van. Je kan er veel over zeggen, maar toen je het zonlicht langs de gebouwen zag schijnen.._O_. IIG, maakt niet uit hoe of wat, I'd still hit it.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad als het te verp ge-upscaled word zie je die rare lijnen.

Ziet er geniaal uit op 720P :)

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, wat moet ik zeggen. Ziet er goed uit maar ik ben nu toch wat minder onder de indruk. Zal je zeggen waarom. Omdat de verrassing weg is. Het stukje gameplay kenden we al van PC 'RPG RPG' ... oftewel, de SP lijkt behoorlijk scripted, meestal haak ik dan snel af, ongeacht hoe mooi de gfx zijn.

Dus val ik dan terug op de MP. En ben daarom dan ook heel benieuwd hoe de MP eruit ziet, voelt en speelt (consoles), want MP frostbite2 is toch een stuk leuker dan scripted Frostbite2

11. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    SP hoort eigenlijk niet eens bij BF.
    Van mij hoefde het helemaal niet in BF3, houd dat maar lekker bij Bad Company.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Battlefield SP moet er wel in tegenwoordig want anders heb je de eerste weken na release als de servers weer eens overbelast zijn niks te doen :+

13. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het r best aardig uit zien op een console hoor, als die er ook zo uitziet op de 360 ga ik 'm voor de xbox halen :D

Alleen jammer dat het geen nieuwe gameplay is

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ok, gelukkig toch nog positieve berichten hier :) I like!

Vind het alleen wel zorgwekken dat er nog steeds geen 360 beelden zijn opgedoken.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Was de knife ook al een los wapen in de vorige delen? Groot pluspunt imo. Vind dat realistischer dan binnen een halve seconde iemand neer knifen terwijl je een wapen in je handen hebt.

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Jep knife had altijd al een eigen wapenslot op het toetsenbord in de oude delen.
    Tja, COD he :F:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja want CoD was het eerste spel waarin melee een eigen knop had..

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja ik ook wel. DICE had (als het artikel waar is) gezegd dat de 360 versie nog niet klaar genoeg was om te tonen bij E3, das het enige wat ze gezegd hebben. Op andere fora gaan verhalen rond dat het ook gewoon kan betekenen dat DICE een hele goeie PS3 versie wil neerzetten,beter dan BC2. En dat ze zich geen zorgen maken om de 360 versie want porten van PC naar 360 is heel makkelijk. Het is een mogelijke theorie, maar toch zouden 360 beelden nu niet verkeerd zijn...al is het 't zelfde level.

Maar daar ben ik het ook mee eens....je was nu minder verrast dan de eerste keer omdat dit exact hetzelfde stuk is als de PC gameplay video. Dus je hebt al gezien hoe het op zijn mooist is en als je het dan ineens minder mooi ziet..haalt dat toch wat weg van het 'wow' gevoel. Toch erg knap voor consoles. Iemand op de GT forum beweert dat de 360 'is struggling' met BF3, maar dat is volgens mij echt klinkklare onzin, nog nergens gelezen dat.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er fantastisch uit wat mij betreft!

20. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zeker benieuwd naar de MP ervaring op de consoles, dat zal de trigger worden om hem te kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina