[XOne] Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 25 mei 2011.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe heb je dit dan gedaan Tyrant? Ik bedoel, met een USB of met zo'n Modio/Xport programma?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Holy fuuuuuuck, PES2011 is zó veel anders haha. Wel meer warme kleuren en alles is wat minder statisch, als je hier écht goed in wordt ben je ook wel écht goed :cool:.

    Dribbelen loopt zoveel stroever en moeilijker nu ik FIFA11 gewend ben haha, zeker even onder de knie krijgen! Schoten gaan wel lekker, maar daamn 8).
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Knap dat je nog kan overschakelen, als ik probeer FIFA 11 te spelen lukt het me totaal niet en denk ik steeds 'fuck it ik ga wel weer lekker PES spelen 8)'.
    Props.

    Extra PESfan? :p
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd. Denk eigenlijk dat als je voor de FIFA-hegemonie(startende bij 08 ) nog geen PES-fan was, je ook nu niet meer kan overstappen op PES. Maar wie weet.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik speelde voor FIFA08 alléén maar PES, PES 4 (of was dat al 5?) jaren geleden op de PC was episch. Castillo etc in je Master League team (is dat nog steeds?), heerlijk!

    Wel vraagje over Option File, ik probeer nu met dat Xtaf en 'Inject Folder' de nieuwste v3b erin te zetten, maar hij loopt dan altijd vast ("Not responding"), en stopt steeds na UNIFORM195, na zo'n 225 files ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond ook weer eens online gespeeld en het speelde verrassend goed :) Weinig tot geen lag en leuke potjes. Nu weer eens goed oefenen, tijden niet echt meer gespeeld :mad:
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, want als we over - pakweg - een maand een nieuw toernooi starten mag jij er als oud winnaar natuurlijk niet weer ontbreken ;)
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom ;) En een beetje oefenen voor 2012 :p
     
  9. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tips! Ik ga oefenen, wil weer teruggaan naar PES, alleen dat schieten moet ik dus ff aanpakken!
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Het is idd oefenen. als je veel speelt heb je het op een gegeven moment te pakken :thumbs:
    maar ik weet niet of demo PRECIES hetzelfde werkt als game hoor, misschien is het wat moeilijker/makkelijker ofzo


    :confused: En mensen welke speelsnelheid gebruiken jullie??? ik eerst altijd -2 nu even -1 even testen dus
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    -1.

    Demo is wel degelijk anders dan fullgame, vooral op gebied van duels en schieten.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook een goals-compilatie gemaakt:



    Sidenote: de goals zijn zelf niet super, maar het gaat vooral om het voorbereidend werk en het teamspel(tikken, loopacties) dat er aan voorafgaat. En ik heb het met mijn telefoon gefilmd(scheef). :+
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nice :) Veel mooier dan al die afstandsschoten en omhalen :)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Lol je schoot er zelfs 1 over?

    8)

    Ik neem eigenlijk alleen nog maar de spectaculaire op, aangezien elk slot al vol zat. Dus heb ik veel verwijderd. Zulke teamgoals scoor ik redelijk vaak dus sla ik maar niet op :p.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Inderdaad ja. Had die er ook tussen zitten, dacht doe hem erbij omdat ik niet zo vaak overstapjes probeer. En die kut Eriksen had hem er gewoon in moeten schieten.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Aan het einde synct de muziek wel lekker met de passes! Geniaal!
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tegen Roma ja, ik voelde het ritme gewoon aan. :+
     
  18. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het schieten krijg ik al aardig onder de knie nu.. Verder heb ik nog ff een vraagje over de speelsnelheid.. waar hebben jullie hem op staan?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op normaal. Het moet sowieso niet sneller, want dan speel je geen voetbalspel maar iets als ping-pong. Ook langzamer speel ik niet, alhoewel ik dat er beter uit vind zien als bij te snel.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    vroeg ik gister al, speel nu op -1, vind ik toch wat fijner als -2 en 0 is weer veel te snel, maar speel jij nog steeds met de demo??
    en ben je van plan het spel te kopen?? als ik jou was zou ik dan even wachten op 2012 (tenzij je toch geld teveel hebt ofzo)
     

Deel Deze Pagina