Ok ik word even helemaal gek van mijn 3DS!
Ik word helemaal gek van mijn 3DS op dit moment. Ik heb er vanmiddag screen protectors op gedaan. Dit zodat het scherm schoon blijft. En screen protectors nemen als het goed is niet snel vingerafdrukken op (zo dacht ik in elk geval). Echter kwam ik tijdens het spelen van Zelda 3DS erachter dat er vaak een paar vingerafdrukken te zien waren tijdens de filmpjes. Erg vervelend. Dus ik proberen de screenprotector schoon te maken, weer erop gedaan, en nu is het helemaal een puinhoop. Screenprotector eraf gehaald, scherm ook weer schoongemaakt, dit met lcd cleaning tissues.
Ik heb het vermoeden dat ik mijn screenprotecters al heb verpest. Irritant dit. Misschien moet ik maar spelen zonder screenprotectors? Het scherm kan ik immers goed schoenmaken met de lcd cleanint tissues. Nadeel hiervan is wel dat de schermpjes "naakt" zijn en niet beschermd zijn tegen scherpe dingen oid.
Iemand praktische tips? zou ik de screenprotecters nog kunnen schoonmaken? en hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie sowieso wel beschermlaagjes?
Laatst bewerkt: 17 jun 2011