Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb 2 keer 5 minuten gespeeld met de Onze, maar mn skills gingen dramatisch omlaag :mad:
    Alles is gewenning, maar ik ben zó gewend aan de originele. Ik zal de onza bij n nieuwe en andrre game dan battlefield1943 nog s proberen
     
  2. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je de MFB en de analog niet beter dan die van de zilvere versie dan? 8)
     
  3. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook veel cod4 en vind de rzr egt goed hierop hoor.:)
    Maak je dan geen gebruik van de MFB die je dan instel met A en B om dan beter te jumpen/sneller te bukken/ prone block te vermijden/constanter aimen etc?
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Is de Onza Tournament Edition programeerbaar? bijvoorbeeld dat je de A knop onder de linkste trigger kunt plaatsen?
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    daar heb ik geen last van. het is meer dat ik niet (snel) aan de gevoeligheid kan wennen. zeker als je eerst mis schiet en vervolgens wil corrigeren had ik moeite mee. Natuurlijk kun je veel tweaken aan die gevoeligheid van de sticks, maar dat geeft ook weer meer instellingen om over te twijfelen.

    speel nu gewoon weer met de oude controller + die verlengde FPS sticks en dat werkt voor mij persoonlijk een stuk nauwkeuriger.
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Weet ik niet zeker, maar volgens mij kun je ze alleen toewijzen aan de 2 extra bumperknoppen boven op.
     
  7. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je geprobeerd aan de controller te wennen dan? Want het is eigenlijk zonde om de nieuwe opties die de onza biedt links te laten liggen ;)
     
  8. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan helaas niet
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb juist echt geen last van al die problemen met die onza :p
    Speelt echt heerlijk juist en wat is ie zoveel lichter _O_ oude controller voelt als een blok beton in je handen als je die weer eens pakt.
     
  10. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch wel mensen met deze controller hiero?
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Voor COD4 dus een week.

    Voor alle andere spellen gebruik ik hem wel.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik heb 'm en heb ook last van een krakende d-pad. Verder heb ik ook last van een piepende linker trigger (heb ik bij meer controllers gehad). Maar goed, dat heeft verder geen invloed op de werking dus maak je niet druk. Het blijft plastic! ;)

    Waar ik wel voor moest ingrijpen was de linker analoge stick. Die zat helaas los en ik had geen zin om de controller terug te sturen, dus heb ik maar de controller open gemaakt en de stick vastgezet. Helaas garantie weg, maar werkt tot nu toe prima en hopelijk blijft het ook zo. *klopt af* :p
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dan duidelijk zien dat hij opengemaakt is?
     
  14. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je nog steeds cod4 dan? Het is een en al hacks daarzo.
    Als ik jou was zou ik gwn met de razer gaan spelen, als je eenmaal gewend ben is het stukken beter dan de normale controllers.
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    echt he. niet normaal met die kutcheaters. echt onmogelijk om een fatsoenlijke game te spelen.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, helaas wel. Er zit een schroefje onder het label met het serienummer die je dus moet verwijderen. Zie de verschillen:
    [​IMG]
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel jammer ja, ik zelf had hem denk ik teruggestuurd naar MS of even naar de winkel gegaan.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik weet het. Maar die sticks zitten heel vaak los en het is heel makkelijk te fixen, dus dan doe ik dat zelf wel en weet ik meteen dat het goed zit. :)
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg juist, dat het de onderkant van de sticks, niet het rondje maar die cilindervormige dingen, dat die wit worden, dit komt waarschijnlijk door het gebruik, is hier iets aan te doen?
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat komt gewoon van het schuren tegen de zijkanten tijdens het spelen, da's normaal. ;)
     

Deel Deze Pagina