Enkele vragen: Is er iets aan de bugs gedaan dmv een update? Hoelang is speelduur in singleplayer? Hoe is de multiplayer? (en zit daar nog volk op). Alvast bedankt !
Er zijn geen tot nauwelijks patches uitgekomen voro de bugs, en dit zal ook niet meer gebeuren ook gezien Codemasters dit spel niet meer ondersteund. SP zal je binnen 8 uurtjes doorheen vliegen, afhankelijk van het niveau dat je speelt. En MP is ruk omdat het dus niet meer ondersteund word, en ook nauwelijks meer gespeeld word.
Gameplay technisch leek 't wel goed, maar wat is dit grafisch gezien lelijk zeg. Zou kunnen draaien op de vorige Xbox, bijna op de Wii. Low res tot en met....
Grapje zeker? Zelfs als je overdrijft, slaat dit nergens op. Het spel ziet er echt wel goed uit, er zijn veel details in wapens en personages, explosies en wapenvuur ziet er heel goed uit. De draw distance is gigantisch, het detail in omgevingen helaas wat minder. Dat kan denk ik ook niet anders, met de schaal van het spel.
Het is gewoon vet lelijk, huisjes van binnen zijn leeg. Het voelt een beetje alsof ik Gears of War speel en alles moet nog laden qua textures. Helaas zijn de textures wel geladen maar dan dus onzettend low res. Sprong bij een humvee aan de zijkant erin, de bestuurder bleef alleen maar stoïcijns voor zich uit kijken. Kom op dit moet veel beter na games zoals: - battlfield mc/ bfc1/2 - farcry 2 Hadden ook grote omgevingen maar ze zagen er wel een stuk beter uit.
Klopt dat die games er beter uitzien, maar ik vind niet dat Flashpoint 2 er lelijk uitziet. Helemaal niet.
Tja ik weet 't niet, ben zelf juist iemand die vaak nog door oudere grafische stijlen heen kijkt. Maarja speelde het spel toch pas aan 't einde van de dag, moet er nog eens de tijd voor nemen enzo. Als je een spel maar lang genoeg speelt, dan neem je de graphix ook maar voor lief
Cool\o/\o/\o/ Ik stuur ook even een xbox live bericht, morgen avond heb ik wss al tijd om te coppen. We kunnen dan eerst die ene missie doen op normal mode en daarna bij jou verder op hard ofzo. We zien wel! Edit, het lukt mij niet om je toe te voegen, Xbox.nl doet raar hier.
Nog steeds? Ik heb hem namelijk liggen maar ben er nog nooit aan begonnen. Gewoon ff van begin tot eind doorlopen op hardcore gelijk?