[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Een vriend over weten te halen om hem te halen. Heb ik meteen even kunnen spelen :)

    Meteen dat oude gevoel terug. Echter voegt het 3D totaal niks toe aan de game maar dat had ik ook niet verwacht. Grafisch ziet het er goed uit. Had hem een tijd geleden nog op de PSP gespeeld en daar zag het er ook best goed uit maar het scherm is wat kleiner.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nedgame had het zelfs ook en veel meer andere webshops(op de Pre-order doosje staat trouwens nederlandse tekst) ik had op de pats topic een foto er van geplaatst:

    [​IMG]

    Dus het Limited Edition doosje zal wel voor heel europa zijn(ik weet het niet met Amerika & Japan).

    Weinig toe bedoel je, het is een leuke extra er komen best wel veel dingen uit de scherm, zeker wel bij Kokiri Forest waar alle fairies een klein beetje uit je scherm vliegen.



    Een review van IGN trouwens:

    http://uk.ds.ign.com/articles/117/1177020p2.html

    Tot nu toe alleen maar goede scores voor deze game... maar dat was te verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Functioneel niks omdat een remake is.

    Daarnaast is het leuk dat elfjes door je kamer vliegen, maar of hij nu een betere/leukere game erdoor wordt?

    Batterij ging trouwens wel erg snel leeg met 3D aan :mad: Is dat normaal?

    PU gaf de game een 7.8....typisch. Normaal iedere game waarvan alleen de titel al goed is krijgt een 9+...
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Power Unlimited neem ik tijdjelijk niet meer serieus sinds ze dit foutje hebben gemaakt:

    :+.

    En mijn 3DS ging ook enorm snel op met 3D aan dus het is vrij normaal neem ik aan.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    De 3d effecten/ diepte effecten, die zorgen ervoor dat de wereld voor mij nog meer tot leven komt, nog meer spreekt en nog leuker is om door heen te gaan. Een grafische upgrade is voor mij van invloed op het speel plezier.

    Het is naar mijn mening een erg toffe remake van een pareltje!
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik vind het wel meevallen qua batterijduur, hoor. Je kan makkelijk een paar uur gamen met 3D op full, en je gaat me niet zeggen dat je urenlang achter elkaar gaat spelen.
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Uhm, ik deed dat dus wel :+.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nice doosje, maja heb em bij GAME besteld, met doosje en 35eurie..
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zet meestal een console niet aan om maar een half uur te spelen ;)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    En daarom is dit ook een handheld. ;)

    Ik gebruik een handheld over het algemeen juist om die driekwartier van en naar huis in de trein/bus te spelen. En daarvoor zijn die dingen ook gewoon gemaakt qua batterijduur.
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies en als je thuis speelt doe je de stekker in het stopcontact en speel je verder.
    Is het al bekend of majora's mask ook op de 3ds uit komt?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nope. Stiekem hoop ik er wel op, maar ik weet het niet. Ze zullen met deze verkoopcijfers vast wel een poging kunnen wagen, maar dan zal het weer aardig wat tijd kosten om op de poetsen. Het liefst zie ik hem zelf wel verschijnen, want ik heb MM nooit uitgespeeld, dus dan kan ik dat met die versie doen.


    Ik zit in OOT3D momenteel overigens in Zora's Domain. Wat blijft dat toch een heerlijke plek met heerlijke muziek. Als ik in Hyrule zou wonen zou ik dat ik of in Zora's Domain/buitengedeelte of bij Lake Hylia willen. :+
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ocarina of Time 3D uitgespeeld (:+).

    en over de orchestrated nummer...

    hij zit inderdaad in de credits, wel een enorme gave nummer _0_
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb hem helaas al gezien op een youtube channel terwijl ik er totaal niet naar op zoek was. :mad:
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hoop 't, ik vond de vorige credit theme al erg gaaf, ben benieuwd wat ik van de orchestrated version vind.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je eigenlijk waar er nog heartpieces liggen? En hoeveel kan je ongeveer als young link verzamelen?
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren naar de lokale gameshop gegaan, paar games ingeruild en deze game gratis mee kunnen krijgen :) Gisteravond al even gespeeld, wat een game :)! Ziet er echt geweldig uit (al had ik dit eerder al ondervonden bij Nintendo BeNeLux)!

    Registreren gewoon bij club nintendo neem ik aan?

    Edit: Hmm vaag:
    'Terwijl je gegevens werden opgeslagen, ging er iets mis. Probeer het opnieuw of, als het probleem zich voor blijft doen, neem contact op met de klantenservice.'
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik noem het een handheld console :+ Meestal speel ik daar ook uren achter elkaar op. Ook als ik thuis ben hoor ;)
     
  19. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ocarina of time3ds zonet bezorgd door pakketdienst had hem besteld bij dynabyte
     
  20. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik ook :mad:. Mail gestuurd naar nintendo. Kijken wat ze zeggen!
     

Deel Deze Pagina