[XOne] Dungeon Siege 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jun 2010.

1. Chrs

Chrs like me?

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld.

Het is een beetje wennen welke knoppen precies welke functie hebben.
    Ik begreep ook niet helemaal hoe de abilities werkte, je kan een ability gebruiken door X Y of B, dat is niet moeilijk maar met de RT kan je nog iets extra's bij de abilities doen, dit begrijp ik nog niet helemaal.

Het spel zelf, voor wat er te spelen was van de demo was gaaf! Heb er naar uit gekeken en het heeft me toch overtuigd om hem wel te gaan halen.

De demo bevat een Singleplayer met Co-op of een multiplayer Co-op. Je kan kiezen uit 2 characters.

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omg klopt het dat deze game nu al itkomt??

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jups! Vrijdag komt die uit. Ik heb hem al een tijdje in de pre-order. Heb de demo ook expres niet gedownload om nog niks te spoilen ...

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nog altijd beter dan een demo die 2 jaar later uit komt 8)

Nu heb ik er tenminste nog iets aan.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb op steam vorige week de demo gespeeld.
    Ik kreeg het er persoonlijk niet warm van.
    Een beetje dezelfde gameplay als 10 jaar terug.
    Ook grafisch is het niet indrukwekkend.
    Demo was ook rechtlijnig, er viel weinig te exploren.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bedankt voor de heads up. Tijd om Steam weer eens aan te zetten dus.

EDIT: Speelt wel lekker weg! Mooie graphics op ultra detail. Besturing vind ik niet lekker lopen, lijkt mij bijna geoptimaliseerd voor de gamepad. Ook de skilltree is wel erg beperkt, of het lijkt zo althans. Dit zou nog wel eens een heel leuke co-op game kunnen zijn. Het spelen met de ridder beviel me wel, de fire sorceress minder.

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De website van DS3 wordt niet eens bijgewerkt.
    En reclames zijn er niet laat staat wat nieuwe trailers.

Ik ben bang dit dit hem niet gaat worden.

Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    My thoughts exactly! Dus ik hoop dat er wel wat xbwers deze game gaan spelen :)

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  10. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Ja begrijpenlijk dat dit reclame spotje weinig ingame beelden toont gezien de matige graphics.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk, hoop, dat ik em er wel mee ga vermaken :)

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik kon heel veel zaken van de demo opmerken, maar matige graphics was daar niet een van. De graphics vond ik juist een highlight... wel op een PC die het spel vloeiend kan draaien met extreme details.

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is deze game een beetje te vergelijken met titan quest??
    of meer als diablo? of meer als oblivion??

heb nog nooit een deel ervan gespeeld..

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Titan quest is wel een goede vergelijking. Diablo is wat te hoog gegrepen denk ik ...

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Oblivion is een heel ander speltype.

Demo speelde wel lekker weg. Veel negatief commentaar op de forums... maar eerlijk gezegd (zoals gewoonlijk) weer door de PC crowd. Volgens hun is dit deel weer niet "Dungeon Siege genoeg" en de gameplay diepte was weer teveel afgezwakt voor consoles.

Tja, wat moet je daarover zeggen. Dungeon Siege was altijd al een eenvoudige game, zelfs met een party liepen veel acties automatisch zoals het zoeken naar loot en het drinken van potions. Ik zeg niet dat ik alle nieuwe zaken even geweldig vindt. Die skills: ik weet het niet, het komt ook erg eenvoudig over. Inventory management is wel stukken relaxter (duidelijker) en de conversaties hebben zelfs een oldskool Bioware vleugje (meerdere antwoorden mogelijk, huh?). Gevechten speelden echt lekker met de ridder. Er was duidelijk verschil tussen de twee weapon stances. 1 Handed en schild is zwak, maar wel snel en je kunt er gemakkelijk mee verdedigen. 2 Handed sweep je jusit met krachtige meppen meerdere tegenstanders omver, maar tegen sterkere tegenstanders is de traagheid van de slagen niet altijd handig. Bosses leken mij ook gemakkelijker met zwaard en schild. Met een tweehandig wapen heb je wel de beschikking over een rush skill... waarmee je letterlijk door tegenstander heen stormt en ze omver kegelt. Erg leuk om die als openingsmove te gebruiken en dan met dat grote wapen midden in een groep om je heen te zwiepen.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Later krijg je ook een charge attack met 1h en shield (net zoals de 2h). Wel jammer dat er weinig skills zijn. Het is niet zoals andere rpg's dat je kan kiezen welke skill je wil, op den duur heb je toch alles (X Y en B knop) en niet de keuze uit een "echte" talent tree.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn versie is verzonden. Met een beetje mazzel heb ik em zaterdag. Ben benieuwd, heb er weinig van gezien, dus het kan of heel erg een verrassing zijn of een hele grote tegenvaller, maar dat laatste verwacht ik niet ...

18. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
  19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Speel het nu 2 dagen en vermaakt me prima! Komt langzaam op gang maar zit aardig wat sfeer in. Alhoewel je wel veel door menu's heen moet werken (elke 5min vind je wel een nieuw item die je wel kan gebruiken) is de actie wel tof. Speel als die ridder trouwens.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goed om te horen, krijg hem hopelijk morgen binnen. Heb je ook al de co-op geprobeerd ?

Deel Deze Pagina