[XOne] Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 25 mei 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    -1 geloof ik.

    @Ex: why?? Met 2011 kun je toch gelijk al oefenen, plus september is nog ver weg. Daarnaast kun je PES vast wel voor een prikkie vinden tweedehands.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zag laatst de PC-versie bij Dynabyte voor 18 euro...
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    18 pond bij Zavvi. Rond de 20 euro dus. Valt ook best mee, maar goedkoopst is natuurlijk tweedehands.
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    omdat ik PES 2011 nog wel een beetje saai vind en wat ik van 2012 heb gezien ziet er sowieso beter uit,, maar dat kan ook zijn omdat ik het spel al 3/4 jaar speel.. :)
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Bij de Gamemania was ie laatst 15,-
     
  6. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

    Ik ben een pure fifa-man, die gisteren PES heeft gekregen van zijn broertje (Siempie). Ik vind het echt totaal anders, maar daarom ook lekker uitdagend.

    Vraagjes: Waar kun je de laatste update vinden? vanaf de computer naar je xbox.
    Kun je instellingen verder aanpassen dan alleen het 'mannetjes selecteren', dus bijvoorbeeld manual voorzetjes..
    Zijn er goede guides waarmee je de fijne kneepjes van het spel kan leren?
     
  7. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel of ik 2011 nog wil kopen.. 2012 komt er sowieso, maar ik wil eigenlijk wel weer een beetje oefenen.. en dat kan well met de demo, maar das toch heel anders denk?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik vond de demo en de fullgame redelijk verschillend ja. En als je toch zin hebt om te spelen, waarom zou je de game niet kopen? Wachten tot september is ook niet alles :p.
     
  9. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die demo krijg ik gewoon zin om meer wedstrijden te spelen om het weer lekker om de knie te krijgen.. Ben na PES6 gestopt, een game die ik vroeger vrij goed speelde, vond ik.. afgelopen week speelde ik voor het eerst in 3 jaar weer eens een potje PES6, en kreeg ik met 7-0 op me klote.. Maakt gewoon duidelijk dat PES veel meer aandacht vergt dan FIFA, daar stap je zo in
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Een aantal vragen:

    * Loopt jullie programma bij het injecteren van de option file ook vast? Bij de team/tenue-update heb je dat Xrag programma nodig, maar als ik de folder 'inject' loopt het vast (Not responding). Iemand enig idee hoe dat kan?
    * Hoe doen jullie je acties? Ik bedoel, alles gaat een stuk stroever voor mij als FIFA-fan, en moet dus nog veel oefenen. Ik ben gewend om meteen een bal door te passen of meteen te gaan dribbelen of rennen, maar meestal kost dit wat meer tijd bij PES. Als ik de bal krijg en meteen wil gaan rennen langs de zijlijn speelt hij de bal zo ver voor zich uit (ik snap dat je dat krijgt wanneer je vaak kort op de ren knop drukt, maar hoe moet het dan wel?). Gebruiken jullie bijvoorbeeld vaak de (LT) knop met het dribbelen (om de bal dichtbij de man te houden)? Of moet je echt eerst de bal ontvangen, en kan je daarna pas rennen/dribbelen of de bal passen? Ik weet wel dat je een bal direct door kan passen, maar dat is echt voor de snelle ping-pong-kaats. Ik wil gewoon als ik een bal krijg, snel draaien en de bal meteen doorpassen. Maar bij mij lukt het echt niet meer op de snelheid.

    * Kan je naast het knopjes veranderen, ook de passing/voorzetten/schieten/etc op handmatig/semi/geassisteerd zetten? Ik wil graag handmatige (manual) voorzettjes.
     
  11. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem nu voor 15 euro overnemen van iemand. Das wel een aardige deal toch?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    1. Als je die OF hebt gedownload heb je heel veel files. Maak 3 verschillende mapjes aan op je harddisk en verdeel alle files beetje gelijk over de drie mapjes. Dan moet je alles omstebeurt injecteren en dan op je box zetten. En dan weer het 2e mapje etc.

    2) PES draait niet zoveel om sprinten. Als je wil aannemen of schieten laat je de sprintknop los. Oftewel eerst aannemen (dan kun je wel gelijk draaiens bv.) en dan je vervolgactie. Het kan makkelijk, kijk maar zo'n filmpje van mij.

    :cool:. Helaas niet.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bedankt, man! Ik zal het eens proberen :).
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ga het zo maar is proberen
     
  16. Koekenbakker28

    Koekenbakker28 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw hier en hard bezig met PES. Laatste versie was deel 5, daarvoor vanaf 1995 ofzo Fifa ;)

    Moet zeggen dat het best te doen is, alleen vervelend dat zoveel mensen in de Master League Online al een goed team hebben.

    Verder vind ik het jammer dat de teamplay modus niet zoveel gebruikt wordt. Ik weet niet hoe dat in Fifa is, maar ik speel redelijk veel NHL (ijshockey) en daar speel je vaak van 2vs2 tot 6vs6, wat toch meer de toekomst is lijkt me.

    Als iemand nog eens een potje wil spelen: koekenbakker28
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Idd, MLO is gewoon niet meer leuk. Heb 250 potjes gespeeld en 240 daarvan waren in de eerste 2 maanden.
    Hopelijk komt er in PES2012 een aparte MLO league met supergoedkope teams.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Halfjaarlijkse reset zou handig kunnen zijn , of een modus waarbij een team niet meer dan 3 spelers boven de 80 mogen hebben (en niet hoger dan 90). Helaas zou niemand dat dan spelen..
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Liever nog een team waar je geen enkele speler boven de 70 mag hebben, of een salary cap.

    Dyonko wanneer gaan wij spelen btw?
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh wist niet dat je nog wilde spelen, moeten even kijken of het gaat om doelsaldo of onderling resultaat want op doelsaldo sta ik al 4 achter op je :emo:.
     

Deel Deze Pagina