[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb precies hetzelfde bleef ook na die vragenlijst nadat ik de code in het gevuld bij de adres gegevens hangen waardoor ik het ook niet kon doorsturen .
    IK heb ook maar een mail naar nintendo gestuurd
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook mail gestuurd :) Ligt gelukkig niet aan mij dus :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    En Peter, al verder gespeeld? :cool:

    Ik heb de game een beetje op een laag pitje staan, omdat ik ook The Minish Cap binnen heb gekregen (oh, en moet studeren :+) en die ook awesome is. :)
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Minish cap vond ik leuk, maar helaas ook erg kort. Zag er wel goed uit op de sp.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik vind het geluid ook erg vol vergeleken met veel andere GBA games. En lekkere herkenbare deuntjes uit oa. OOT. :D
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, ik denk dat ik er binnenkort ook weer mee ga beginnen, krijg er weer zin in.
    Helaas heb ik geen doosje en boekje van deze game omdat ie bij mijn sp zelda editie zat.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb een of andere versie uit Hong Kong voor 3 euro gekocht. :+
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    een bootleg versie dan denk ik.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    One of the old ways to tell whether a cart is a bootleg or not is to look inside right above where the metallic contacts are to see if there is a white printing of @2001 Nintendo and some numbers. Like this picture here:
    [​IMG]
    If it is there, most likely it's legit, if not, you probably got gypped. Not sure how this method is a sure proof nowadays. I would call Nintendo again like someone said to see if another rep say the same thing. That rep could've been just trying to brush you off the phone because he/she doesn't want to handle such a case, or maybe they get soooo many calls nowadays regarding the same thing that they are aware of the situation but wants to get you off the phone and be happy knowing you 'might' have a legit cart.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nope, is een echte cartridge. Maar dan ook echt alleen de tweedehands cartridge.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens over de foutmelding over de CD dit las ik via een reactie op N1ntendo.nl:

    Dus ja, hij was vrij limited blijkbaar :+.
     
  11. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    beetje raar de echte fan die besteld het spel al voordat het spel uit is op internet heb je het spel 1 dag nadat hij uitkomt ben je al te laat voor de cd
    heb ik zo iets druk cd's wel zo leuk voor iedereen hellemaal als je er zoveel reclame voor maakt
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Dus wij zijn geen echte fans? :eek:

    De echte fan zorgt juist dat hij de game zo vroeg mogelijk heeft, dus eigenlijk zijn jullie de nepfans. :cool:

    En het was bekend dat de cd's limited zijn, dus ja. Valt dan weinig te klagen over drukken voor iedereen.
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Klopt, als je het een dag te laat hebt dan is het jammer natuurlijk, maar een echte fan(zoals ik) wilt het spel toch echt wel op de release en zeker met deze actie, want zoiets had ik dus al verwacht dat de CD's snel zou opraken.

    Ik ben nu trouwens met Masterquest bezig, de uitdaging valt op zich wel mee nog maar het is zeker wel leuk.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Speel jij 8 uur op een dag ofzo? 8)
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik als nepfan heb vandaag nog niet verder gespeeld Modder :) Vanavond na het werk verder :) Kijk ik naar uit ;)
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Eigenlijk niet, ik had school van 8:30 tot 16:30 gister en ik was nogal laat thuis, dus denk maar niet dat ik het spel 24/7 speel :+, plus je moet je 3DS ook nog opladen!.

    Ocarina of Time had ik in ongeveer 6-7 uur uitgespeeld, maar ja don't blame me... ik heb Ocarina of Time niet normaal vaak uitgespeeld op de Gamecube & N64.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Is hij echt zo kort dan? Ik zit nu volgens mij al op een kleine 4-5 uur, terwijl ik nog pas bij Jabu Jabu ben. :+
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dan zit je misschien ook vast bij sommige stukken, ik rush gewoon door alle dungeons een beetje, ik was Adult Link geloof ik in 1:30/2:00 uur.

    ik moet zeggen dat het grafisch eigenlijk toch niet een hele grote upgrade is, het ziet er natuurlijk wel beter uit, Link is dan wel weer veel beter gemaakt maar voor de rest is het meestal hetzelfde(wel wat kleine verbetering hier en daar), de textures etc zijn wat scherper maar de vijanden of andere personages zien er gewoon meestal hetzelfde uit... behalve met veel belangrijke personages zoals Ganondorf is wel weer wat verbeterd vergeleken met de N64 versie.

    Behalve de graphics zijn er natuurlijk wel wat kleine extra's(Masterquest is wel de beste extra) maar ze voegen niet enorm veel toe.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik zit nergens vast, hoor. Ik geniet er gewoon van. ;)
    Heb Young Link stuk zo vaak gespeeld dat ik die wel kan dromen. Adult Link daarentegen heb ik voor het laatst echt zeker 10 jaar geleden gespeeld, dus dat wordt nog wel ff zoeken, gok ik.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet waarom je dit doet, daarvoor speel je toch geen Zelda game. Je speelt alsof je een dikke achievement krijgt voor het snel uitspelen van Zelda. De op dit moment beste 3DS game. Zonde (van je geld) imo:)
     

Deel Deze Pagina