FIFA 11 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Luukiee09, 7 jun 2011.

  1. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt te zien hoor.
    Ik weet niet wat ik heb, maar om de een of andere reden wilt het niet meer lukken om goed te spelen.
    Krijg constant kutgoals tegen en verlies telkens in de laatse minuut:confused:

    De laatste 30 potjes heb ik er mss 10 gewonnen en 20 verloren, als het niet meer verloren is.
    Snap er echt niets van:confused:
     
  2. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Pak een team met spelers die JIJ lekker vind spelen en niet die volgens anderen goed zijn.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    rust en 1-0 achter door een kut corner
     
  4. martijn155

    martijn155 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met het eredivisieteam, omdat mijn Serie A nog "under construction" is. Speelt super fijn tegen die goede teams...
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Haha 2-1 gewonnen in de 89e minuut scoorde ik nog :D.

    Maar hij was niet zo heel goed. 1e corner hing meteen. Was ook zijn enige schot in de 1e helft! Terecht gewonnen. ;) Wel lekker gelijk 7100 coins erbij!
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :) Welke formatie speel je?
    Net nog een 87 rated BBVA team verslagen na penalties met mijn 80 Eredivisie teampje. :p
     
  7. martijn155

    martijn155 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0

    433, jij?

    Sta nu 1-0 achter in de rust. Speel tegen zo'n naar engels ventje die alleen maar op blessures uit is, hij heeft al 1x rood. Scoorde uit een vrije trap :mad:
     
  8. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    1-0 verloren in de allerlaatste minuut tegen een Full IF Serie A team:F:
    Kut Pato
     
  9. martijn155

    martijn155 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor, 4-3 gewonnen. :)
     
  10. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd man!
    Mag ik vragen hoe jou team eruit ziet, welke opstelling, en hoe jij speelt? dus veel op de diepte of heeeel veel rond tikken?

    En Eredivisie team makers : Hoeveel kost het om een goed eredivisie team te maken en kan imeand linkje showen?
     
  11. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Een eredivisie team is niet slim om te maken, kwalitatief te zwak vergeleken met hoeveel het kost;)
     
  12. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ja ben nog bezig met engels team hoor maar wou het gewoon weten, bedankt!

    Ik creeer de laatse tijd helemaal geen kansen meer.. weten jullie hoe dit komt?
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit, de spelers zijn juist erg goedkoop, een IF Douglas zou in de BPL gewoon rond de 30-40k kosten.
    Een spelers als TOTY Dzudsak pik je nou al op voor 18K. ;)
    Hier mijn team trouwens:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#g5pxN2A3ba2Zj
    Moet alleen nog even IF Vlaar, SIF Eriksen en IF Lens en IF VDW kopen en dan ben ik klaar, dan zet ik TOTY Vertonghen op LB. :)

    Het beste Eredivisie team mogelijk kun je al voor zon 100k max maken. :)
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cp5j1Vvmba2Zc

    Ik tik heel wat rond en probeer niet al te gehaast diep te gaan. Heel veel spelers vinden het irritant als je veel balbezit hebt en gaan als een gek drukzetten. Dan tik je ze zo weg. Teams die gewoon wachten en gaan voor de counter vind ik wat lastiger. Verder probeer ik veel afwisseling er in te brengen, voorzetten of binnendoor. Mijn team is niet zo heel erg goed maar vind 4-2-3-1 zo lekker spelen als je maar de spelers zoekt die bij je passen en niet alleen kijken of ze 81 of 83 zijn. Toulalan is bv 83 op het middenveld maar stel vaak bodner op met 81 omdat die veel beter is in koppen en dat mis ik een beetje in me team. Zo stel ik het elke keer weer samen :)
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wilde eerst ook een eredivisie team maken maar vond het allemaal niet goed genoeg. Zie dat er nu heel wat spelers verbeterd zijn. Misschien over een maandje proberen. Ff alles omgooien :)
     
  16. Gangstajordi

    Gangstajordi Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    hahha net in de laatste minuut dat tournament gewonnen van 6.4k door een grappige goal van mij.

    Het was de 90ste minuut en hij probeert de bal weg te trappen.. Kompany blijft lekker staan en vangt de bal op.

    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/78691139 _O__O__O_
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een keer proberen als ik jou was, heb er veel meer lol aan dan aan mijn 85 rated serie A team, Dzudsak en Lens zijn echt super en IF Douglas is een enorm beest in de defensie.*)
     
  18. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, tik je dan achterin met je Verdedigers rond of met je aanvallers? of middenveld-verdediger

    En ik lees hier wel is dat jullie je team verkopen voor ander team, maar is er ergens een optie om in 1x je hele team te verkopen voor een bedrag(aan de computer ofso) of moet je elke speler op Trade-pile zetten?

    En wat doejt e moraal? want me moraal is op dit moment heel laag (1tje zelfs 8:eek:) hoe krijg je het weer mhoog(zonder kaartjes te kopen)
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil zo de trade pile ball glitch met mij doen? We doen het eerst met bronze apelers en dan met gouden. Ik vervang alles als het fout gaat! Voeg me toe op xbl
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gewoon op de trade pile.

    Rondtikken doe ik niet achterin alleen als het echt moet. Met me 2 cdm's en CD heb ik mooi 3hoekje waar ik makkelijk rond tik. 4-2-3-1 vind ik echt ideaal omdat er gewoon heel vaak afspeelmogelijkheden zijn. Alleen voorin zit je soms ff krap maar zet hem altijd op aanvallend dan heb ik er ook al minder last van!
     

Deel Deze Pagina