Een aantal vragen:
*
Loopt jullie programma bij het injecteren van de option file ook vast? Bij de team/tenue-update heb je dat Xrag programma nodig, maar als ik de folder 'inject' loopt het vast (Not responding). Iemand enig idee hoe dat kan?
*
Hoe doen jullie je acties? Ik bedoel, alles gaat een stuk stroever voor mij als FIFA-fan, en moet dus nog veel oefenen. Ik ben gewend om meteen een bal door te passen of meteen te gaan dribbelen of rennen, maar meestal kost dit wat meer tijd bij PES. Als ik de bal krijg en meteen wil gaan rennen langs de zijlijn speelt hij de bal zo ver voor zich uit (ik snap dat je dat krijgt wanneer je vaak kort op de ren knop drukt, maar hoe moet het dan wel?). Gebruiken jullie bijvoorbeeld vaak de
knop met het dribbelen (om de bal dichtbij de man te houden)? Of moet je echt eerst de bal ontvangen, en kan je daarna pas rennen/dribbelen of de bal passen? Ik weet wel dat je een bal direct door kan passen, maar dat is echt voor de snelle ping-pong-kaats. Ik wil gewoon als ik een bal krijg, snel draaien en de bal meteen doorpassen. Maar bij mij lukt het echt niet meer op de snelheid.
*
Kan je naast het knopjes veranderen, ook de passing/voorzetten/schieten/etc op handmatig/semi/geassisteerd zetten? Ik wil graag handmatige (manual) voorzettjes.
Klik om te vergroten...