Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan maar 1x. En ja, je moet bellen.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb thuis 2 Xboxen (1 van mij, 1 van mijn broer). Nu hebben wij een probleem. De gene die als eerste de 360 aan doet heeft als netwerkverbinding Moderate en die hem als tweede aan doet heeft strict. Kan iemand zo logisch (simpel :+) uitleggen hoe ik dit probleem kan oplossen?

    EDIT: Ik heb een splitter. En ik heb een soort kastje bij mijn computer staan van het merk 'Versatel'.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    2 Xbox360 krijg je alleen tegelijk online als je de UPnP in de modem/router aanzet.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zet ik de UpnP tegelijk aan?
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik wilde graag mijn Gamertag veranderen..
    en heb dat op dit account nog niet gedaan..

    maar als ik naar "profiel berwerken" ga en dan op "gamertag wijzigen" druk geeft de site een Error er staat dan heel kinderachtig "oeps. dit had niet mogen gebeuren, je hebt blijkbaar een foutje in het systeem ontdekt" -.-
    Hebben meerdere mensen hier last van?? en kan ik mijn gamertag anders ook wijzigen via de xbox zelf??
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie hier nu op dashboard staan €1 voor 1 maand.
    Ik ga het nu kopen maar wanneer moet ik bellen, want wanneer mijn live verloopt is 21 juli en dan ben ik allang weg op vakantie.

    En kan ik dan ook nog een email sturen naar hun?
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Als je gewoon nu belt, (of morgen als ze open zijn)
    maar dan zorgen hun dat automatisch verlengen uitstaat.. dan kan je daarna/daarvoor gewoon die 1 maand kopen en als die maand dan is afgelopen wordt ie niet verlengt
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus eigenlijk hoef ik niet op het einde wanneer mn live verloopt te bellen kan ook gewoon vroeg vantevoren


    :D en op jou vraag ja je kan op de xbox ook je gamertag veranderen alleen voor 800ms points
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee want als het goed is bel je alleen voor het automatisch verlengen, dat kan dus ook al in het begin. want als het goed is blijft het automatisch verlengen uit.
    kan je daarna gewoon weer een nieuwe maan kopen wanneer je wilt, maar dan wordt ie gewoon niet meer automatisch verlengt.

    dit weet ik 90% zeker
    maar ik had altijd live dmv codes dus automatisch verlengen kon niet eens, dus zou voor zekerheid wel even wachten op iemand die antwoord geeft die er ook ervaring mee heeft, of als je morgen belt het daar aan de telefoon gewoon voor de zekerheid vragen

    Maar je kan je tag 1x gratis veranderen, maar die 1 keer kan alleen via de pc? en als je dat op de Xbox probeerd kost het alsnog 800 MP?? want op de pc lukt het mij niet!
    https://live.xbox.com/nl-NL/ChangeGamertag

    /of heb ik verkeerd gelezen

    "Als uw gamertag tijdens de aanmelding bij Xbox LIVE voor u is gemaakt, kunt u deze eenmalig gratis wijzigen."
    Ik heb mijn tag naam zelf ingevoerd kan ik hem dan nog 1x gratis veranderen?
     
  10. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu kom ik bij xbox.com dat ik een of ander "Agreement name" moet invullen wat moet ik daarbij invullen?
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    je weet dat je dat automatisch niet kan uitzetten via de website?? maar alleen dmv bellen??

    geen idee wat je moet invullen, ik denk dat je er een vinkje moet aankruisen ofzo.. want je moet je naam bevestigen/akkoord gaan met je naam (betekeins, maar weet je zelf vast wel)
     
  12. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijkbaar krijg ik de heletijd een error van dat het niet kan:
    Iemand een idee?
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Als je een nieuw live account aanmaakt krijg je een standaard, Microsoft ontowrpen gamertag, deze mag je eenmaal gratis veranderen( kan gewoon op je xbox) Volgensmij ook als je al een gamertag hebt aangemaakt en daarna pas live erop zet. Gewoon naar gamertag change gaan op je xbox en proberen, moet je 800MP betalen heb je die gratis beurt al verbruikt, zoniet dan kun je hem aanpassen.

    Er is geen regeling dat je hem op de pc oid moet aanpassen, dit maakt geen verschil.

    edit: als je geen 800MP hebt kun je hem ook niet aanpassen, dus gewoon proberen, ze gaan het nergens van afschrijven of dergelijke;). Als je moet betalen komt er te staan: requires 800 Microsoft Points oid.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Maar heb mn naam nietnzelf verzonnen, dan kost het dus standaard 800 denk ik??
    Maar ga het morgen / vanavond wel even proberen
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja het kost altijd 800 MP. maar als je geen MP hebt zullen ze het niet van iets anders afschrijven oid dan kun je het gewoon niet veranderen.
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik nu die €1 euro voor 1 maand actie bij spotlight probeer te kopen lukt het niet, ik heb gewoon mijn paypal account gekoppeld maar blijkbaar komt er steeds een error:
    Iemand een idee?
     
  17. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand meer last van Xbox Live op het moment? Ik blijf maar disconnects krijgen. Ik log in en 5 min later krijg ik een disconnect :)
    In die 5 min doe ik niks, sta nog gewoon op dashboard.

    sinds gister heb ik dit, en er is niks veranderd aan de kabels of instellingen

    edit : xbox live test geeft geen fouten aan :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Oké ik gooi hier maar een keer mijn probleem neer in de hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Wij hebben altijd al gezeik gehad met onze internet verbinding eigenlijk, maar het wordt nu wel weer erger.
    We zijn laatst over gestapt naar ziggo alles in 1 extra (internet tot 120Mbit/s en upload tot 10Mbit/s)
    We hebben hierbij een router gehaald omdat de vorige niet voor dit netwerk geschikt was (zeiden ze, maar of dat ook zo is?)
    We hebben nu een Netgear wnr3500v2 alleen het signaal verliest enorm snel zijn kracht.
    Hij staat beneden helemaal in de hoek want daar komt de kabel voor de modem binnen en ze zeiden dat het het slimst was om de kabel naar de router zo kort mogelijk te houden.
    Toen hebben we maar een extender gehaald (was in de aanbieding op iBood) en dat is een Netgear WN2000RPT.
    In het huis wordt gebruik gemaakt van een Xbox 360 met draadloze N verbinding, een game-pc van mijn Broer, 2 macbooks en 2 laptops.
    Dat is op zijn maximum als alles in gebruik is, gemiddeld op een drukke dag staat mijn macbook aan, de game pc van mijn broer en de xbox.
    Alleen lijkt het wel alsof de verbinding telkens weg valt, ook als bijv. alleen de xbox aan staat.
    Ik heb geprobeerd de poorten open te gooien maar in-game geeft hij toch moderate aan, en toen kreeg ik hem uiteindelijk open en toen was de verbinding nog steeds niet veel beter.
    Er zijn ook van die momenten dat internet op de pc het gewoon enorm traag doet terwijl dat toch niet zou moeten kunnen.
    Gamen lukt dus nu bijna niet meer en dat is toch best balen, zou het kunnen omdat wij een slecht signaal van ziggo krijgen of omdat we het netwerk overbelasten op een manier?
    Ik weet zo gauw niet welke info ik nog meer moet geven dus laat maar weten als ik nog iets moet vertellen.
    Het zou top zijn als iemand kan helpen!
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Tussen mijn kabelmodem (Ziggo) en Apple Extreme ligt een netwerkkabel van 10 meter.
    Ik had ook eerst een Netgear maar heb dat ding binnen een uur terug gebracht naar de Mediamarkt.
    De Netgear gaf namelijk steeds een conflict met de kabelmodem van Ziggo.

    Heb je al een firmware update gedaan bij de Netgear.
    Bij meerdere apparaten kan je het beste gebruik maken van de UNpP !
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Oké, wij gaan nu proberen eerst de router een stuk te verplaatsen zodat hij weg is bij de tv, telefoons en andere elektronica apparaten om zo een beter signaal te krijgen.
    Laatste firmware staat er al op, die updaten we 1x in de maand ofzo.
    We maken nu gebruik van UnPn, en het werkt wel beter maar nog steeds niet 100%, als ik black ops doe en ik zit te wachten tot ik kan respawnen dan zie ik mijn connectie balkje op full staan (4 streepjes) maar zodra ik dan daadwerkelijk spawn dan schiet hij 80% van de keren op 3 streepjes.
    Het verschil tussen draadloos en met draad is ook belachelijk groot, op speedtest.net krijg ik draadloos een max van 20Mbit/sec en met draad makkelijk rond de 120Mbit/sec.
     

Deel Deze Pagina