Dus als ik de hele dungeon al uit me hoofd ken en ik weet waar alles zit hoe kan je het dan gewoon niet meer rushen? , het is niet op de manier dat ik ''SNEL'' de Dungeon wil afmaken maar het gaat gewoon enorm snel als je weet wat je exact moet doen, bij een Zelda game is het vaak puzzelen hoe je ergens uit kan komen maar als je alle puzzels al weet dan kom je gewoon enorm snel door de dungeon heen.
En het is zeker niet zonde van me geld, want ik geniet hier veel meer van dan veel andere games die ik de laatste tijd heb gespeeld, maar als je Ocarina of Time 20-30 keer hebt uitgespeeld dan begrijp je misschien wel waarom .
Oh trouwens, ik was in me eerste playthrough zelfs enorm veel bezig met Sidequests voor dat ik dungeons ging afmaken, dus het was zeker niet zo dat ik het spel gelijk wou uitspelen, ik moet wel zeggen dat ik rond de 80 Skulltulas had voor dat ik het uitgespeeld had en 18 Heart containers in totaal dus 100% had ik het niet helemaal uitgespeeld, maar het was niet zo dat ik het gelijk wou uitspelen.
Ik weet wel wat je bedoeld, Games en zeker met zulke games zijn er om mee te genieten, je speelt het voor de plezier en niet voor de uitdaging, ik speel het al helemaal niet voor de uitdaging, maar ik was best verrast dat ik elke keer een dungeon binnen no time uit had gespeeld, terwijl ik zeker niet haastig was aan het spelen naar mijn gevoel.
Mijn eerste paar playthroughs trust me speelde ik op dezelfde manier als nu maar ik deed er wel 2-3 keer langer over toen die tijd, het is niet van ''ik ben cool, want ik heb hem binnen zoveel tijd uitgespeeld'' want ik weet goed dat er genoeg mensen zijn die(wel met glitches) het spel gewoon uit hebben gespeeld binnen 3-4 uur, ik wil gewoon zeker wel genieten van deze game en met Masterquest ga ik gewoon alle sidequests doen voor dat ik het spel uitspeel, Masterquest weet ik zelf niet al te goed uit me hoofd omdat het een ''spiegel'' van de normale Ocarina of Time is, dus hele andere locaties.
Laatst bewerkt: 18 jun 2011