[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    28 juni afaik.

2. Seh

Seh Guest

Ja, waarschijnlijk ga ik het op mijn warrior houden. Overigens was inderdaad het probleem dat ik er na een tijdje weer op uitgekeken raakte en ik of weer wat ging kloten op mijn Lock of weer een nieuwe alt ging levelen. Beetje zoals vrouwen he, je denkt dat je de ware gevonden hebt, maar een maandje of wat later.. :+

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nice. Had de patchnotes al een keer doorgelezen. Ziet er goed uit, maar voor de hardcore mensen wel de pech dat er erg vaak het woord ''reduced'' in voorkomt. Anyway, hoop dat er ook nog wat mounts bij zitten die je redelijk makkelijk kan halen. :9

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit een Firehawk bij die je kan krijgen als je een hele serie quests afwerkt!

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja er moet er altijd 1 bij zitten die je leuk vind... anders kun je net zo goed stoppen met het spel imo... je ken moeilijk 30 char aan maken en alleen tot level 30 levelen :eek:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als er niks tussen zit kun je idd beter stoppen ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Daar ga ik dan gelijk maar voor.

Ik moet trouwens ook nodig eens Ramkahen verder levelen. Zit op 2700 revered of iets dergelijks. 97 mounts en met die twee van Ramkahen kom ik dan op 99.

Wat zou het toch een geschenk van de goden zijn als die 100ste Anzu word. :+

8. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Scepter of Azj'Aqir inc. *)

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De trailer van 4.2 is erg tof! Ik ga zelf weer even een break nemen van World of Warcraft als mijn subscription deze maand verloopt. :)

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Zaterdag weer beginnen aan WoW.. heb 2 weken break gehad, begin het te missen.:+

Zin om mijn feral druid van 73 naar 85 te lvlen.:D

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je knapt wel heel snel van de behandeling in de afkickkliniek. :+

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ach mijn subscription verloopt in de week dat ook mijn zomervakantie begint, dus heeft niet veel zin om die te vernieuwen. Ik heb dan wel wat beters te doen namelijk. :+

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zelf even patch 4.2 bekijken en dan misschien ook stoppen. Enige wat ik doe is pvpen en daar is de lol zo'n beetje vanaf. Tijd voor serieuze arena's heb ik helaas ook niet meer!

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En dat was Zul Aman. Eerste Heroic gecomplete sinds Cata release. Heb nooit eerder een echte poging gedaan, maar nu dus wel. Ging nog redelijk snel, na een wipe of twee. Goede groep mensen, goede uitleg dungeonleader. Op naar de volgende en proberen over een paar dagen de 7.000 punten te passeren en eindelijk de 200 dungeon en raids achievements. Hopelijk nog een mount scoren tussendoor, maar dat is even afwachten wat de group wil doen. Ik moet eerlijk bekennen dat de heroics best wel leuk zijn, mits je het met een groep als de mijne doet daarnet. Aan de andere kant word het allemaal een stuk makkelijker met patch 4.2, maar het moge duidelijk zijn dat ik daar niet mee zit. Kan me jullie frustratie echter wel voorstellen. Wellicht heb ik morgen al ruim 750 valor points. Ik doe rustig aan. Wat ik aan gear win neem ik mee, ga nog niet specifiek iets kopen als ik genoeg heb.

Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  15. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Tank of DPS? Jij overschat heroics echt :p

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als DPS. Misschien overschat ik het inderdaad wel ja. Maar goed, dan heb ik in elk geval wel mensen die mij even op mijn plaats weten. Zonder te willen fokken natuurlijk. Vond het zelf best wel vermakelijk, ook al gaat het niet snel de eerste keren.

Zul Gurub nu ook afgerond. :thumbs:

17. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

toen ik vandaag inlogde in het spel zelf hoefte ik niet mijn authenticator te gebruiken. Als ik inlog op battle.net weer wel. Dit vind ik vervelend want een authenticator gaf me toch wel een veilig gevoel. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Lees even het bericht aan de linkerkant als je wil inloggen :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iets langer als een week had ik hem nu. Wordt vanaf Duitsland verstuurd.

20. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat niks hoor?

Deel Deze Pagina