[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond alle vorige delen van battlefield ook al erg leuk kwa multiplayer , ik speel nu nog steeds bad company 2 online en deze is ook nog steeds erg leuk.
    Ik zie dus niet in waarom het nu opeens minder zou zijn dan de vorige delen.

2. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja snap ook niet waarom mensen zich uberhaupt druk maken of de MP wel of niet goed wordt.
    Als de MP van BF slecht was dan kwamen er heus geen nieuwe delen meer.
    Het is tenslotte een MP gefocused game al sinds dag 1.
    Blijkbaar nooit 1942 of BF2 gespeeld?

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor singleplayer hoef je het tegenwoordig bij geen enkele game meer te doen. Dat zijn meestal 8 uurtjes die je eraan kwijt bent en daarna raak je het nooit meer aan. Snap de mensen ook wel die zeggen dat de MP doorslaggevend zal zijn in het aanschaffen van BF3. Voor mij geld niet zozeer de MP ... maar meer de FrostBite 2.0 engine en de grafische pracht van de console versie. Als die prima is ligt deze zonder twijfel op release-date op de mat.

Maak me eigen alleen erg zorgen over de 360 versie ... heel erg. Nog geen announcement, vervolgens komt de PS3 dus met footage en de 360 blijft lekker op de achtergrond. Zo 4 maanden voor release?

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien doen ze dat wel omdat ze juist op de ps3 meer users proberen aan te trekken?
    Omdat de vorige delen al beter verkochten op de 360 waardoor ze zich meer richten op het ps3 publiek.
    Dat zou ik wel kunnen begrijpen marketing technisch.

Normaal gesproken is de 360 versie iets mooier dan de ps3 dus in dit geval zal het zeker niet (veel) minder zijn.
    Ik heb er wel vertrouwen in :)

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geluid is top, weer! :) Ben ik blij om.

Vind alleen dat het er wel "fuzzy" uit ziet?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Misschien, maar dat hoort een beetje bij de sfeer. Zo vond ik Bad Company I en II er ook al uit zien. Moet wel toegeven dat BC I de beste van de twee was, maar BF 3 lijkt weer een stapje verder te gaan. Misschien zelfs wel een hele stap.

Ik hoop alleen dat de maps, qua kwaliteit, een beetje zijn zoals BC I. Die maps daar waren imo een stuk beter dan die van BC II. Hoop ze dus terug te zien in BF 3.

Vooral die map waarbij je een groot open veld had en daarna in een dorp terecht kwam, met tanks, arti etc; legendarisch gewoon. Een map zoals Stalingrad uit MOHAA zal helemaal welkom zijn. _O_

7. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij een goeie tip geven om eindelijk fatsoenlijk gamen op toetsenbord en muis ?

ASDW (links,beneden, rechts en boven) lopen, het doet soms pijn in mijn linkerhand als ik op deze toetsenbord ga gamen

ik denk dat ik iets fout doe, ik game al tientallen jaren op de controller
    maar FPS op pc ziet natuurlijk helemaal mooi uit, op online durf ik niet komen tegen Keyboard/mouse players met mijn eigen controller :mad:

auto aim op call of duty black ops pc versie is uitgeschakeld

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Maybe een ander toetsenbord/muis en instellingen ervoor.
    En gewoon oefenen. Als je voor het eerst een FPS op een console speelt met 2 sticks zwalk je ook overal.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel je veel? Anders kan het zijn dat je kramp krijgt omdat je het te weinig doet? Ik speel ook altijd zo en dan met mijn linker duim op de spatiebalk om te springen.

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben zeker niet bang voor een slechte MP. Ik koop hem juist voor de MP:) Maar op consoles, door de 24 player limiet ga je wel afvragen wat nu het verschil is tussen BF3 en BC3 (oftewel, wordt de gameplay nu veel anders dan BC2? en zo ja, wat is er dan zo anders, behalve 'prone' en wat class tweaks en animation tweaks)

Ik associeer BF namelijk met 64p MP en BC met 24p MP

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er zijn dus heel veel mensen teleurgesteld over de PS3 footage. Google maar eens. Ik eerlijk gezegd ook. Leuk die lagere resolutie maar er moet wel een game overblijven die indruk achter laat. Als dat alleen FrostBite 2.0 is hou ik m'n hart vast.

Hoop ECHT dat DICE gewoon meer laat zien. Maak me zorgen en ben dus niet de enigste. Een tweede MOH zit ik niet op te wachten. Wat een ruk game was dat

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat me sowieso opvalt aan de hele game is hoe weinig ze eigenlijk echt laten zien. Ook van de PC versie. We hebben dan die welbekende footage gezien in die stad, zéér indrukwekkend, daarna een stuk met de tank tijdens E3 en dan verder extreem korte trailertjes. En dan showen ze eindelijk console beelden, is het gewoon het oude gebied. Je zou toch denken dat ze nieuwe shit willen tonen?

13. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe MP laten zien is wel een goede vind ik.
    Maar meer SP nee dank je, wil de game niet al straks helemaal kennen door de trailers :x

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat wil je dan, een complete walktrough van een level?
    Dan is de lol er toch vanaf als je het zelf speelt!

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Idd meer campaign hoef ik niet te zien.
    Ik wil MP beelden :eek:

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik hoop hem zeker weten, of het nu een nieuwe MOH word of niet. Die vond ik anders ook zo slecht nog niet, op de MP na dan. MOH was in elk geval een stuk intenser dan zijn voorganger Airborne. Dat was nog eens een faal game. 8)

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee waar het vandaan komt, behalve dan dat ik het heb gevonden op de GT forum, maar zo zal het kniven eruit zien. Lijkt alsof je in een soort van sequence komt als je je mes gebruikt en dat is perfect als je het mij vraagt. Hoe vaak ik wel niet mis-knivede terwijl ik zeker weten hem echt ermee stak.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iedere BF op de console is nog 24p max geweest. En nog altijd goed te spelen geweest. Ik snap je punt dus niet helemaal.

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik koop dit spel wel voor een tientje of twintig (meer niet) nadat ik MW3 kapot heb gespeeld.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Relaxed man!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina