[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dus als ik de hele dungeon al uit me hoofd ken en ik weet waar alles zit hoe kan je het dan gewoon niet meer rushen? :+, het is niet op de manier dat ik ''SNEL'' de Dungeon wil afmaken maar het gaat gewoon enorm snel als je weet wat je exact moet doen, bij een Zelda game is het vaak puzzelen hoe je ergens uit kan komen maar als je alle puzzels al weet dan kom je gewoon enorm snel door de dungeon heen.

    En het is zeker niet zonde van me geld, want ik geniet hier veel meer van dan veel andere games die ik de laatste tijd heb gespeeld, maar als je Ocarina of Time 20-30 keer hebt uitgespeeld dan begrijp je misschien wel waarom :+.

    Oh trouwens, ik was in me eerste playthrough zelfs enorm veel bezig met Sidequests voor dat ik dungeons ging afmaken, dus het was zeker niet zo dat ik het spel gelijk wou uitspelen, ik moet wel zeggen dat ik rond de 80 Skulltulas had voor dat ik het uitgespeeld had en 18 Heart containers in totaal dus 100% had ik het niet helemaal uitgespeeld, maar het was niet zo dat ik het gelijk wou uitspelen.

    Ik weet wel wat je bedoeld, Games en zeker met zulke games zijn er om mee te genieten, je speelt het voor de plezier en niet voor de uitdaging, ik speel het al helemaal niet voor de uitdaging, maar ik was best verrast dat ik elke keer een dungeon binnen no time uit had gespeeld, terwijl ik zeker niet haastig was aan het spelen naar mijn gevoel.

    Mijn eerste paar playthroughs trust me speelde ik op dezelfde manier als nu maar ik deed er wel 2-3 keer langer over toen die tijd, het is niet van ''ik ben cool, want ik heb hem binnen zoveel tijd uitgespeeld'' want ik weet goed dat er genoeg mensen zijn die(wel met glitches) het spel gewoon uit hebben gespeeld binnen 3-4 uur, ik wil gewoon zeker wel genieten van deze game en met Masterquest ga ik gewoon alle sidequests doen voor dat ik het spel uitspeel, Masterquest weet ik zelf niet al te goed uit me hoofd omdat het een ''spiegel'' van de normale Ocarina of Time is, dus hele andere locaties.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snelste run was iets van 6:xx uur. Normaal doe ik er 10:xx over. Vroeger leken die games een stuk langer.
     
  3. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net 1.5 uur gespeeld en het is echt puur genieten. Heb nog nooit Ocarina of Time gespeeld dus alles is voor mij nieuw. Heb nu net dat stuk in die boom gehad.

    Hoewel het niet echt een toegevoegde waarde is vind ik de 3D top. Het geeft net dat beetje extra aan de game.
    Nu weer snel verder spelen... :)
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad puur genieten! Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik de game nog nooit heb gespeeld en toch ook niet. Blij omdat ik dit nu voor het eerst in mijn leven speel en minder blij omdat ik het nog nooit gespeeld heb :9

    Heb nu net die grote Dohma in de Deku Tree verslagen. Nu lekker slapen :) I'm a hero guys ;)
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom zou je niet blij zijn dat je het nooit gespeeld hebt? Dat maakt het nu toch juist extra leuk, omdat je niet weet wat je te wachten staat.
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar dat ik dit vroeger gemist heb zeg... Damn wat stom...
     
  7. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Als 23 jarige moet je je inderdaad schamen x-)
    Speel het op mijn gemak. Ben net Adult geworden! Denk dat ik er nu 5 a 6 uurtjes op heb zitten. Jammer dat ik weet hoe de temples zijn anders had ik er nog langer overgedaan! Ohwel master quest heb ik nooit gespeeld!
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Aan de andere kant is de game misschien outdated voor iemand die hem nog nooit gespeeld heeft.

    Zouden er nu meer spelers zijn die hem niet gespeeld hebben? Denk toch dat er remake vooral gemaakt wordt voor mensen die hem al ooit gespeeld hebben?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat kan ik me toch echt niet voorstellen. Deze game op een handheld zal denk ik voor geen enkele 3DS bezitter outdated overkomen. Of je het spel nou eerder hebt gespeeld of niet. Daarbij, er is verder geen hol op de 3DS, dus wat dat betreft kan deze game voorlopig niet stuk.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouch, Zelda en outdated in één zin

    Zelda en outdated in één zin? (in een aantal reacties!). Auw, sommige games, waaronder Zelda OOT, doorstaan met gemak de tand des tijds. Ze hebben geen vertex shader 4.5 of pixxel fucker 3.8 maar wel tijdloze gameplay/ sfeer & emotie.

    Dingen die ik bijvoorbeeld niet zie bij Crysis 2, MW2 etc.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb het ook over de gameplay ;)
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan mis met de gameplay?

    Je hebt verschillende soorten boss fights, je hebt verschillende soorten puzzels, paardrijden, vissen, een aantal mini games, verzamelen etc etc.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niks mis mee. Maar het is natuurlijk een game van 10 jaar geleden dus ik kan verzinnen dat de gameplay outdated voor sommige kan zijn. Is wel vaker hoor bij remakes ;)
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257


    Trouwens Skyward Sword komt alleen voor de Wii uit, uit de tekst lijkt het net of Skyward Sword voor beide systemen uitkomt maar er wordt ook de Wii U laten zien daarom. dus hij komt niet voor de Wii U uit, dat zijn ze helemaal niet van plan in ieder geval.

    Hier de Metacritic van The Legend of Zelda Ocarina of Time 3D trouwens:

    http://www.metacritic.com/game/3ds/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d/critic-reviews
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  15. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet voor de gamecube.. :mad: Ik haat het om met dat ding heen en weer te zwiepen, doe mij maar een controller!
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    NGC? Serieus? Daar worden al tijden geen spellen meer voor gemaakt. Alleen voor de Wii betekent dat hij niet op de WiiU komt en niet dat hij niet op de NGC komt 8)
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Waarom niet op de NES? 8).

    Ik moet zeggen dat Masterquest eigenlijk best wel fun is... ik heb het een keer uitgespeeld op de Gamecube maar ik kan me helemaal niks meer herinneren van Masterquest behalve bij Jabu-Jabu.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Zullen we ooit weten wie er vroeger in de forest temple heeft gewoond? :+
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De WiiU is toch compatible met Wii games ;)
    Betwijfel of de beeldkwaliteit van 480p wel mooi zal blijven als de WiiU "deze" zal upscalen naar 1080p.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodadelijk de eindbaas van de Deku Tree maar eens proberen te verslaan !
     

Deel Deze Pagina