Thnx fardo, behulpzaam zoals altijd al! Ik heb geen kinect dus weet niet welke kabels er bij zitten of iets.
Ik weet het, kijk er al maanden naar de e3 uit. Ben bang dat ze het alleen maar over de kinect gaan hebben en de "echte" gamer vergeten. Maar we wachten het af. Alleen tijd is een luxe die ik niet meer echt heb. Denk dat ik morgen een kinect ophaal. Heb niet eens een xbox op het moment! Die is helaas al een tijdje kapot.
Welk besturing systeem gebruik je? Ik heb alles goed uitgevoerd maar het werkt na de eerste stappen al niet, mijn pc herkent de 3 onderdleen niet. Misschien werkt het niet op vista? al zeggen sommige bronnen van wel. En nu heb ik hier wel een cd'tje liggen maar upgraden gaat niet met mijn versie (zucht) en alles omzetten en opnieuw installeren is zoveel werk.
Bij mij werkte het ook niet in het begin. Ik heb deze handleiding gebruikt : http://www.kinecthacks.nl/kinect-tutorial-3-setting-up-openni-and-nite-on-windows-for-kinect/ Heb het zeker 3 maal na elkaar gedaan en het werkte nog niet. Toen heb ik alle nieuwste versie's genomen (unstable) En toen werkte het \o/
In juli. En hoe zit t ondertussen met spraak hier in Nederland... Hopelijk komt er ook snel een update dat Kinect je kan herkennen zonder je van top tot teen te zien. Erg irritant dat ie mijn voeten moet zien terwijl ik met mijn handen het menu wil besturen wat dan dus niet werkt. En ook het identificeren van personen op gezicht.
Bron: Eurogamer Als developer zijnde is Kinect ineens een pak interessanter voor mij geworden (had geen zin om met opensource drivers te knoeien). Jammer dat ik niet genoeg ruimte heb voor Kinect.
Vandaag Kinect gekocht voor 99 euro bij de mediamarkt. Mijn kamer is iets van 2.3 meter maar net niet groot genoeg. Ik moet nog zo'n stand halen om hem op mijn tv neer te zetten
Ik heb gewoon een plankje met beugels in mijn muur geboord. Na 30 minuten stond hij er en werkt hij perfect. Kosten : Alleen plankje+schroefjes
Hier las ik laatst iets over ja, sowieso dat Microsoft rekening had moeten houden met Kinect in kleinere ruimtes.
geniaal van nyko die beugel om kinect boven je tv te plaatsen, werkt dat goed? ik bedoel blijf t n beetje stevig aan je tv zitten?
Je hebt ook een beugel van Big ben, dat is meestal wel een goed merk Crown, Camera Tv Mount (kinect) 360 heb ik gehoord dat die slecht zijn .