[XOne] LulzSec hackt Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door Silverlink, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je hebt de site wel gevonden? xbox.com ==> mijn xbox ==> accounts ==> betalingsopties.

en idd moet dan automatisch verlengen uit staan. Belachelijk dat dat via support moet

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

een bestandje met 62000 email + pass die op twitter hadden gegooid , volgens mij allemaal australiers en amerikanen

Maar omdat die accounts dus toegang geven tot van alles en nog wat denkt men dat er wat nieuws gehached is

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is het ook bekend waar die files vandaan komen?

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Brrrrrrroodje aap.

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is allemaal bangmakerij voor niks.Xbox live is NIET GEHACKT. Er zijn gewoon wat emailaccounts (live/hotmail) gehackt.

En iedereen die zijn gegevens nu weghaalt zeg ik tegen : Haal overal waar je CC /Paypal gegevens bekend zijn maar weg,

Jullie laten je ook al om een scheet bangmaken

Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar ik zou wel zorgen dat je voor accounts waar betaalmiddelen aan hebt hangen unieke wachtwoorden gebruikt.

En het liefts ook meerdere e-mailadressen gebruiken.

Ik maak voor alle belngrijke accounts een nieuw emaildres aan op mn eigen domein. Zo weet ik zeker dat als 1 account gehacked word de rest nog veilig is.

En gebruik een uniek wachtwoord voor mn Paypal etc

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik voor elke website/dienst/waar ik ook een wachtwoord voor nodig heb een paswoord manager, deze genereert een 15-teken wachtwoord, ik zit wel veilig :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    LulzSec zijn prutsers. Enige wat ze kunnen is websites hacken. Ze mogen alleen dromen van XBL te hacken...

9. Grizzel NL

Grizzel NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Ik ken meer mensen die nooit (bewust) toestemming hebben gegeven om automatisch te verlengen, maar daar is ie toch op gezet. :mad:

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Is dit nu een broodje aap of echt gebeurd ik kan namelijk dat bestand niet download weet ook niet waarom:confused: want ik heb net paypal toegevoegd en ga vandaag een betaling plaatsen bij microsoft/xbox.

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Deze doen we maar even op slot totdat echt blijkt dat er iets aan de hand is. Tot nu toe is Xbox Live gewoon veilig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina