[XOne] Singularity

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 16 jul 2008.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou je de game in het Spaans willen? :9

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon omdat ik het gezien heb en ik dacht ik mis een optie .... inmiddels ook nog meer gegoogled ....

- geen ondertiteling
    - multi language .... niets over kunnen vinden.

Trouwens geen achivements aan het begin ...... spannend wat de eerste zal zijn ik laat mij verrassen ! Ik ga zo door lekker donker op zolder met een biertje in mijn hand griezelen en schieten ... !!!

Ik ben er onder de indruk van deze game en ik vraag mij echt af waarom hij niet verder gepromoot is, nu helemaal voor de prijs. Het is gewoon een steen gede game ... neit recht toe recht aan schieten maar ook puzzels oplossen.

Mocht je dus een game zoeken met lange gameplay dan zou ik deze aanraden .... kan je in de tussen tijd wachten op de bekende shooters om in prijs te dalen.

_0/

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lange gameplay heeft die sowieso niet. Missschien vergeleken met MW en Homefront ja. :+

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is lang genoeg als je ook nog een stukje rondkijkt en niet van plek a naar b rent. ik neem de tijd.

5. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer is anders ook best vermakelijk. Weet iemand hoe je gemakkelijk in een (public) game kan komen met een vriend? want het lukt met niet zo goed.
    Verder als iemand zin heeft in MP voor achievements of gewoon voor de lol dan kun je me toevoegen\o/

Btw lekker kickje voor het topic8)

Deel Deze Pagina