Ga Luis Suarez halen als Rechtsvoor,(zet ik Beerens op Links) KEeper haal ik stekelenburg Linksback ???? CM 1. Janssen 2.????(op dit moment CAM Wijnadum IF2(82)) Hoef dan alleen nog een Linksback. Heb ik aleen het geld niet meer voor..XD Maar heb nog veel spelers te koop staan.
Iemand die niets meer met z'n coins doet en hem wil ruilen voor games? Heb: Battlefield BC2 GTA IV PES11
zou idd kunnen. Maar er is geen redelijke Linksback in de eredivisie, wie zou ik daar dan neer zetten? een CB? maar welke dan? Alvast bedankt Is het mogelijk om je bod terug te trekken? En iemand hier op de ps3, een Wijnaldum CAm 82(IF2) kopen voor 6000?
Ik had het idee om hiermee te beginnen: LW: Arshavin (86) - ST: Adebayor [83] - RW: Theo Walcott (81) CM: Milner (81) - CM: Darren Fletcher (82) - CM: ? LB: ? - CB: Vermaelen [83] - CB: Touré (84) - CB: Kompany (80) Zijn er nog spelers die jullie aanraden?
Pak Kompany in plaats van Vermealen, Vermealen speelt van geen meter. Zet Richards op RB, Clichy of LB als je niet veel hebt, anders Evra Scholes op CM is wel lekker denk ik. En Young natuurlijk, heerlijke speler op de LW
Oh haha, verkeerd gekeken! En welke Richards bedoelen jullie? Kieran Richards of Micah Richards? Van Kieran Richards heb je ook een IF vorm van ongeveer 12k...