[XOne] Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 25 mei 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Als je wint ben je tweede.
    Morgen ben ik de hele dag vrij, alleen om half 7 een tentamentje...
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Morgen kan ik niet, dinsdag kan ik wel hele avond.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Hmm dan moet ik trainen. 8)
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Woensdag kan ik wss niet , donderdag ga ik op vakantie:+.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je die strategie nog uitgeprobeerd? Ben wel benieuwd hoe die bij jou liep.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net uitgeprobeerd. Het spel was prima , maar uiteindelijk werd het bij mij wel 1 grote trechter. Ik speelde tegen een vriend die ook aardig compact speelt en dan is het toch wel erg rommelig. Toen ik terug switchte naar mijn eigen 4-3-3 waar ik het veld breder mee hou ging het een stuk beter lopen.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het kan ook zijn dat het bij de ene beter bij zijn speelstijl past dan bij de andere. Ik heb er laatst een potje met 5-0 mee gewonnen tegen de CPU op het vierde level. Dat was me nog niet eerder gelukt. Mogelijk speelt het tegen de CPU ook beter dan tegen menselijke tegenstanders.
     
  8. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om met een vriend (beide) online te gaan en dan SAMEN te spelen ipv tegen elkaar via xbox live?
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Hoe gaat dat? Shin David en ik hebben het ook geprobeerd maar dat lukte ons niet.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las denk ik te snel, want weet wel hoe je samen met een maat (die naast je zit) online kan tegen anderen.

    In PES 2010 heb ik trouwens wel online 2vs2 gedaan.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kan het alleen binnen de community als de andere 2 spelers ook in de community zitten. Niet tegen random mensen online.
     
  13. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Zojuist PES2011 besteld via bol.com
    Ik ben erg geinteresseerd in de Master League (zowel online als offline). Vind de manager mode van FIFA11 namelijk verschrikkelijk tegenvallen.
    Dit wordt mn eerste PES dus ik ben benieuwd.

    Heeft iemand een handige link voor me met een uitleg en files om te updaten?
     
  15. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Pfoe wat is dit wennen zeg als je jaren FIFA gewend bent! Misschien nog te vroeg om te oordelen maar wat mij betreft doet de game zeker niet onder voor FIFA.

    Het spelen tegen de CPU gaat wel aardig (op het middelste niveau). Online is voor mij nog even verboden terrein. 2 wedstrijden gespeeld en beide verloren. 4-1 en 3-0. Was dan wel in de Master League waarbij de tegenstander uiteraard een stukken beter team had (logisch), maar toch.

    Zojuist geplaatst met Barcelona voor de Knock-Out fase van de Champions League. Man oh man wat een heerlijk sfeertje heeft dat toch. Alleen vind ik het tijdens de wedstrijd wat minder. Het voetbal wat ik speel is nog niet zo oogstrelend als het echte Barça, maar ach ik ben allang blij dat ik win.

    Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag! Met name voor het updaten van de teams enz. zou ik graag wat aanwijzingen krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  16. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Tip wat je misschien al hebt gedaan:

    1. Camera op breed zetten, spel laat het standaard als op normaal starten, dit vind ik niet slim van Konami want met breed heb je veel meer overzicht en dat is ook meer een standaard camerapositie.

    2. Speelsnelheid wat lager zetten (ik heb -2). Ik heb zelf liever iets meer overzichtelijkheid en minder snelheid. Pak je club uit de eredivisie of dat niveau dan zou je het wel 1je kunnen opkrikken omdat het dan misschien iets te langzaam is.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja inderdaad, als je de speelsnelheid wat lager zet kan je bovendien sneller leren met bijvoorbeeld tackelen of dribbelen.
    Ik heb verder een stukje op Digitaalgras geschreven om met settings te spelen waar de spelers die niet aan de bal beter opkomen dan dat ze dat met een normale strategie doen.
    KIJK maar.... ;)
     
  18. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt voor de tips! Heb alles nog op normaal staan, maar daar ga ik dus maar even aan sleutelen!
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Nog een tip, als je ruimte hebt met een speler kun je snel meters maken door snelheidsknop te drukken maar als je tegenstander in de buurt hebt is het handiger om niet je snelheid knop te gebruiken want dan loopt hij statischer (meer in rechtere lijn) met de bal wat makkelijker te verdedigen is. Dribbelen en spelers uitpakken dus meer te werk gaan met de pijltjesknop, test het zelf maar eens uit.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Beter ga je niet met de pijltjesknop werken, aangezien dat eruit wordt gesloopt. Kan je straks weer opnieuw beginnen.
     

Deel Deze Pagina