[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Ze is niet eens lekker.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.703
    Leuk Bevonden:
    17.919
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Yeah right.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Meh, op die onderste foto heeft ze wel een beetje een raar hoofd :+

    Ze is niet lelijk maar ook niet oogverblindend mooi

    Gisteravond ook Sucker Punch voor het eerst gezien. Ik vind het moeilijk om er echt een mening over te vormen. De beelden waren soms fenomenaal. De fantasie settings ook alemaal leuk bedacht (vooral steampunk Nazi zombies vond ik leuk) maar het verhaal werd allemaal wat knullig gebracht en de personages waren zo plat als een dubbeltje.

    Ik denk dat meneer Snyder zich beter kan beperken tot het prachtig verfilmen van goede graphic novels ipv zelf het verhaal voor zijn rekening te nemen.

    Ik zou zeggen , bel Neil gaiman eens op. Misschien is hij te porren voor een verfilming van Sandman.

    Maar wat Sucker punch betreft,.. visueel geweldig maar als film erg hol. Toch zou ik hem wel aanraden als je een paar uur mooie plaatjes wilt kijken en niet teveel na wilt denken.

    De soundtrack vond ik wel een pluspuntje, Sweet dreams, army of me , white rabbit.. Paste er allemaal prima bij. Normaal gesproken ben ik meer voor een score ipv echte nummers maar bij zo'n videoclip achtige film als dit past het wel
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  4. Remco

    Remco Guest

    Ik stem nog steeds tegen. Alleen maar omdat ze vrijwel d'r hele lichaam laat zien, is ze opeens lekker? D'r kop is gewoon 3 keer niks.
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    't arme kind heeft ook weinig goede features. Geen reet, geen tieten, maar wel een gigantische neus.
     
  6. Remco

    Remco Guest

    En veel te dikke lippen, maar die zullen wel weer niet helemaal naturel zijn.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ze een pokemon was had ze de ability om super dom te kijken.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Op aanraden van de XBW filmthread heb ik net Hot Fuzz gezien. Wát een film zeg!Écht een toppertje! :D En wat een einde. :D

    Het enige jammere aan het einde was dat [spoiler1]er niemand echt kapot werd geknald in die gunfight in het dorp.[/spoiler1]

    De 8 op IMDB is dik verdiend.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Sucker Punch is echt een geweldige film met een net zo geweldige soundtrack _O_
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het is gewoon geen Megan Fox :mad:
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben naar Kung Fu Panda 2 geweest in de bios met een paar vrienden, 3D vond ik dit keer erg tof! Zag er echt heel mooi uit, jammer dat de ondertiteling er dan wat wazig uit gaat zien, maar niet heel erg storend. Verhaal was tof, humor was weer awesome en de kung fu ook weer geweldig. :cool:

    Film werd wel gedeeltelijk verneukt door een gozer achter me die denkt dat het niet storend is als je om elke zin keihard gaat lachen, kneus. Oh, en ook de beenruimte was een dikke minpunt, ik voelde m'n knie gedeeltelijk niet meer aan het einde van de film.

    7.5/10
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    The Thing (1982) Top 250 #173
    oke gezien op bluray, zag er prima uit .. mooie setting in de sneeuw. Die alien 8), al die scenes met 'the thing' waren wel heel vet. Verder had ik alleen niet echt dat ik het heel erg spannend. Maar al met al prima horror filmpje.
    7.5 / 10
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is een John Carpenter film met Kurt Russell, hoe kan je dat nou niet vet vinden? :D Ik vind dat echt een gave film. Vanaf de eerste scène zat ik er helemaal in.
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik moet altijd alles afkijken van mezelf, best een nare eigenschap met films soms.

    Was de avond ervoor ook al in slaap gevallen overigens tijdens het kijken, dag erna weer verder gekeken. :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond Valhalla Rising nog best ok trouwens... lijkt me cool om die film op een groot scherm te zien, in een verduisterde ruimte en dan met een groots surround geluid. Lijkt me een mooie ervaring.

    De film op zich is matig, vind ik. De beelden en muziek zorgen voor een desolate sfeer. Alleen die fragmenten met een rode kleuren snapte ik niet, en het tempo is net iets té traag.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat was ik van plan om ook te zeggen. :D

    Sucker Punch

    Ik vond het gewoon vet eigenlijk. Visueel is het weer een Znyder pareltje.
    Waar de audio, soms een heerlijk fout sfeertje compleet maakt. Verhaal is vreemd. Idee is goed maar ja weet het niet komt er niet echt lekker uit. Zoals Delphiki zegt schrijven is niet zijn beste ding. Gelukkig doet Nolan dat btw voor de nieuwe Superman film.
    Maar Sucker Punch doet wat je van verwacht en is het gewoon weer vet gedaan. Al moet je ervan houden natuurlijk. :)

    8/10

    Btw die We Will Rock You mash up was tof.

     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Shawshank Redemption

    Damn, had 'm nog nooit gezien. Terecht punt ook op IMDB.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Brooks. :'-(
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vond die knul zieliger:9.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina