Ik kon me niet langer beheersen, gisteren een 3DS gehaald met Zelda... Fuckiing awesome man. Dat ziet er echt heel relaxed uit en het speelt nog steeds gewoon heerlijk. Ik heb het origineel nooit gespeeld (wel andere Zelda's, dus ik weet hoe het werkt), dus het is extra genieten. Ik heb de blauwe 3DS genomen, ik had al een zwarte DS. Hij ziet er wel gelikt uit dat apparaat, maar ik vind hem niet echt heel solide aanvoelen. Dat is wel jammer.
Yeah, beter: 'Beste Nintendo-fan, Bedankt voor je e-mail. Er zijn helaas technische problemen op de site, waardoor het niet altijd mogelijk is om je adresgegevens in te vullen en te bevestigen dat je de cd wilt ontvangen. Iedereen die de game voor 30 juni registreert, krijgt de cd. Ongeacht de problemen op onze site. Met vriendelijke groet, Het Nintendo Team'
Ah fuck, 30 juni, ik was even door de war dat OOT uitkwam op 27 juni inplaats van 17 juni , ach het is nog steeds Limited!.
Ik vind gewoon dat die mensen gewoon pech moeten hebben. Hadden ze de game maar eerder moeten aanschaffen. Ik zit overigens nu in de Forest Temple. Blijft een van m'n favorieten.
Vind ik ook!, ik hoop dat ze bij de gouden wiimote het wel vrij limiet maken(hopelijk komt het wel in Europa uit though).
Nee hoor heb geen pech! Net een mail ontvangen dat ik er gewoon 1 krijg! Nu pas? Zit nu bij de Fire Temple!
Tsja, Limited is limited, dus moeten mensen niet opeens gaan zeuren dat ze te laat zijn. Als ze nu extra exemplaren bij gaan maken is het opeens niet meer limited. Tsja, gewoon rustig aan spelen en genieten, he. OniRyo heeft hem ondertussen al bijna 2 keer uitgespeeld.
*care* ik speel het op mijn eigen manier . ik zit nu in de Water Temple bij Masterquest. Ik doe het lekker rustig aan nu!, ik verzamel gewoon alle dingen voor dat ik Master Quest uitspeel.