[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik zit op op de next-gen consoles te wachten, kunnen we eindelijk games spelen zoals dit:
    [yt]6cuXgRVMvZ0[/yt]

Consoles gaan nu al zo'n 6 jaar mee met onderdelen die nog ouder zijn.

Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Gloednieuwe exclusives, meer dan de standaard Halo, Forza,Gears,Fable. Breng verdikke Crimson Skies terug bijvoorbeeld of Mech Assault...ok ze hebben nu Ryse maar dan is dat verdomme weer een Kinect titel en volgens mij totaal niet voor de controller.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ryse kan ook met de controller gespeeld worden. Tenminste, dat heb ik op sommige plekken gelezen... Geen idee wat hun bron is. :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En als Carmack het zegt is het zo, want hij is een techbaas. :cool:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Pff lekker kutnieuws...
    Dat betekent dat developers nóg minder risico gaan nemen...

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en eigenlijk wel logisch ook. Hoe mooier de graphics worden, hoe moeilijker het is om te ontwerpen en er aan te werken. Gaat meer tijd, mensen en geld kosten. En aangezien de meeste games er wel goed uit moeten zien, willen ze verkopen, denk ik dat spellen nog korter worden.

Tenzij er algemene modellen en omgevingen komen die in allerlei games worden gebruikt, maar dat lijkt me stug (en ook kut!). Ben benieuwd. :eek:

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gaat lekker met al dat gehack de laatste tijd.

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij was de doorbraak van PSN, ze dachten in het begin dat die data's hevig encrypted zijn, maar nu blijkt dus niet en gaan alle groepen hackers "stoer doen".

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    is er geen Fear 3 topic?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij niet.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    kon em al niet vinden.. maar na tig x uitstellen enzo, komt die game deze week? 26ste? ik weet t allemaal niet meer met die game namelijk xD

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamespot.com/news/6320305/grand-theft-auto-v-development-well-underway

Zoals verwacht wel.. toch leuk om te horen.

Ben benieuwd of ie op de Wii U gaat uitkomen...

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond dat gerucht dat het zich in Honolulu af zou spelen wel vet; ik wil tropen, strand en zon :D Zou een mooie afwisseling zijn na dat 100% stad van GTA IV.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En dan met zo'n dom blouseje cocktails drinken. :+ Zie het al voor me.

17. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen Top Spin 4 en Virtua Tennis 4, iemand die mij kan adviseren?

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Rumor: New Rainbow Six game could include morality choices

A report over on Kotaku states the next Rainbow Six game may provide players with morality choices in the next yet-to-be-titled iteration in the series.

According to the report, it will contain a more story-driven experience than previous entries in the series, and focuses on a terrorist organization operating within the United States. The cell is run by citizens fed up with a corrupt Wall Street and government, so the malcontents decide to take out their frustrations on New York City.

How the morality system will come into play, is through decisions made by the player as they progress through the game. Since the decision they make affect the path taken through the game, it will take more than one play-through to experience all the levels. The developers are still debating whether the morality system will be included in the game or not.

A demo shown to Kotaku, depicted a stranger who wad kidnapped and bomb-strapped by the US terrorist group. The player steps into the role of this stranger, and must hold down the trigger button to keep from being blown to bits.

Another part of the demo showed the player controlling the Rainbow Six team, which was trying to stop the terrorist cell from detonating a bridge leading into the city. The bomb, is of course, still strapped to the stranger at this point.

Rainbow Six must decide whether to take out the stranger and save the lives the city’s citizens on the bridge or risk it all. One of the choice options shown was the player grabbing the stranger and throwing him off the bridge. He blows up in the process, and you see flashbacks of his life as it happens.

It was reported also, that augmented-reality will allow players to located team members as well as target body parts on enemies, which will give you the option of killing them or just knocking them out cold.

This is the second report regarding Rainbow Six from Kotaku.

Read the full thing through the link.

Thanks, Gematsu.

Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Krijg net onderstaande mail. Had er al eerder van gehoord, maar toen was ik er nog niet bij betrokken. :p Zal wel zijn omdat ik gisteren voor het eerst sinds lange tijd inlogde
    Verdorie, eerst PSN en nu dit. Ik blijf bezig met mijn wachtwoord te veranderen :+
    (ik kreeg ook een mail van Blizzard, maar dat wordt door Gmail aangegeven als een phishing mail. )

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht ff dat die mail van Bioware scam was, totdat ik het ook op hun forum zag. Die van Blizzard is idd wss phishing mail.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina