Heb nu geheel Feshyr verkend en alles uitgekamd ... en ben begonnen in het volgende gebied, als ik het goed voor heb is dat South Stewark . Heb nu wel ontdekt dat ik in feshyr nog geen handelaars kon vinden, maar nu heb ik Mudra gevonden waarmee ik kan handelen. Ook het Crafting systeem nu wat grondiger onderzocht en snap het nu wel .
Alleen die skills vind ik gek opgebouwd. Ik ben level 5 heb heb moemnteel nog maar 2 of 3 punten in mijn skillsysteem gestoken omdat ik nog twijfel in welke soort skills ik vooral wil investeren ... ik denk die voor het verbeteren van de boog alvast zeker omdat ik deze al vaak heb gebruikt en tof vind ! Maaar snap het verschil niet tussen Unique skills, Active & Passive skills ... zijn die unique skills nu active of passive?
Al bij al vind ik deze game goed en in verschillende opzichten toffer dan Risen en ook meer mijn stijl (sfeer vooral!) dan Risen.
EDIT :nog een vraagje .
Is the startgebied Feshyr het ENIGE dazt je na het verlaten NIET meer kan betreden of is elk gebied na voltooiing van de main quest voor de rest van de game afgesloten ?
(ik ben in ieder geval voorzichtig en los niet meteen de main quest op, maar tracht eerst zoveel mogelijk de omgeving uit te kammen ! )
Laatst bewerkt: 15 jun 2011