[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een tof idee , ik heb al een dikke pc klaar staan nu , dus ik kan niet wachten en lijkt me ook tof om met mensen van dit forum zo nu en dan is te gamen of als iemand online is diegene te joinen voor in een squad.

Iemand een topic aanmaken in de PC era ?

Ik denk toch wel wat ik veel om me heen lees en hoor dat mensen hiervoor echt weer een goeie pc gaan aanschaffen.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een baas. :D
    Maar zal me wel irriteren als ik aan de andere kant van de headset zat. :p

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=157908

:)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laat maar komen :cool:

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Bij een game als Battlefield maakt het mij niet uit dat het wat minder vloeiend is dan een CoD. De grootte van de map en de feel, het past er imo gewoon bij.

6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die Oude bok is zo goed nog niet. K/D van 0.62. Hij heeft trouwens wel een paar wapens platinum. Maar het lijkt me wel vet om tegen of met hem te spelen.

@defenatic, Engineer zou ik ook zonder scope of dot spelen. dan kan je namelijk gaan voor een explosive upgrade of extra ammo.

Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Opvallend dat die dude nog met een crosshair speelt joh! Ik speel zelf altijd met een scope of red dot laser.

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook zo'n opa! :thumbs:

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind het een goed excuus om weer eens wat nieuws te kopen, doe al +- 4 jaar met mijn PC (op een paar 'kleine' upgrades na), maar die kunnen gewoon mee :9

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch wel goed nieuws te noemen dit :D

http://www.examiner.com/fps-in-national/dice-favoring-xbox-on-consoles-after-cursing-out-ps3-fans

Despite all of us being told the other day that those of us who pursued a better gaming experience on our console of choice are "Bullsh*t" (quote from DICE) when it was the Sony PlayStation 3 being discussed DICE's actions have revealed that they will favor a console, just not Sony's. Ironically in a twist of events DICE has just revealed that although they publicly denied any potential benefit existed to learning the architecture of the PS3, they have created an "awesome" "special lighting effect" for the Microsoft Xbox 360 version of the console Battlefield 3 game.

First Person Shooter developer DICE rep Andersson "we have a special lighting solution on Xbox 360 as well that we haven't talked about yet" was sent as a response to fan-asked questions about the game. Even though just days ago the developer completely shot down console owners on Sony's more powerful gaming hardware hoping to see an edge on the console version of the game, perhaps a higher player limit online or graphical enhancements, it appears now that DICE is actually favoring the least powerful hardware the game will be released on instead. Regardless of your gaming beliefs or development philosophy this is the perfect recipe for a PR disaster. Is this a publicity stunt or does DICE honestly think that gamers on PS3 asking for enhancements should be verbally abused while Xbox 360 owners get the only console enhancements. Either way, keep it classy DICE, or not...

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    duidelijk door een ps owner geschreven :+

12. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet het juiste sub-forum maar ik vraag het toch maar hier }:]

Als de game native 720p is (aanname), is het dan het best om je xbox ook op 720p output in te stellen? of gewoon op 1080p laten staan.

Of is dit afhankelijk van hoe je tv met upscaling omgaat, kan dit ook nadelig zijn voor input lag, AA etc etc

Kortom 720p of 1080p ? :p

Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  13. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwtje:

"Geen in - en uitstap animaties bij voertuigen in Battlefield 3

Veel mensen gaan ervan uit dat Battlefield 3 de meest realistische shooter ooit gaat worden. Dit wordt natuurlijk vooral verwacht door de prachtige graphics van de game, ook voor de online multiplayer wordt dit natuurlijk verwacht. Het lijkt er echter op dat niet elke animatie realistisch zal zijn in de online multiplayer. Een fan vroeg namelijk aan DICE via twitter of er in Battlefield 3 in - en uitstap animaties zullen zijn bij voertuigen.
    DICE antwoordde het volgende hierop:

Geen animaties dus online of dit ook in de singleplayer zo gaat zijn, is niet duidelijk. Shooters zoals Killzone bewezen echter al reeds dat je in voertuigen kan kruipen met animaties zonder de multiplayer te verpesten."

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien dat ze daarom de X360 versie nog niet kunnen showen.

Ik haal hem sowieso voor de X360. No way dat ik alleen voor een game een PC ga kopen.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik weet niet hoe het in Killzone zit, maar ik kan het missen als kiespijn. Gewoon instant in mijn voertuig, dan ben ik blij :thumbs:

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Precies, die animaties hoeven van mij niet, volgens mij leidden die alleen maar tot ergernissen.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bij Killzone 3 werkt het wel goed en ziet er mooi uit maar het haalt wel een beetje tempo er uit.

Ik ga het niet missen in ieder geval.

Eigenlijk erg jammer dat je zo weinig over Killzone 3 hoort. Qua MP is het de enige game die zich wat mij betreft met de grote 3 kan meten (Halo, BF, CoD) Het ziet er geweldig uit en speelt als een trein..

Vraag me af of de nieuwe CoD en BF op de PS3 het niveau van de graphics van de MP van Killzone 3 gaan halen. Ik denk het eerlijk gezegd niet.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Aan de beelden van CoD te zien sowieso niet, Battlefield lijkt mij ook niet omdat het waarschijnlijk gelijk zal zijn met de 360.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Moet er wel bij zeggen dat de mappen van Killzone 3 niet volledig destructible zijn.

Maar dat spel heeft wel geweldige effecten en belichting in MP.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    BC2 had dit toch ook gewoon? Aanklikken en hoppa..wegrijden/vliegen/varen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina