Ja, gigantisch veel maps en je kan met Forge zoveel variatie erin doen zoveel je wilt . Dat kan met deze Babe-magnet niet
Games kun je toch totaal niet vergelijken....? Daarnaast is Reach al weer bijna een jaar oud... Forge zuigt! Punt.
Haha nee net precies nog Reach gespeeld Snap niet dat Forge in een vergelijking komt met de SP van Duke Nukem..
Ik vermaak me prima met deze Duke, een stukje nostalgie. Neemt niet weg dat de levels waarin je met die dukemobiel moet rijden behoorlijk kont zuigen, wat een faalconcept is dat zeg.
Haha, tel de pixels Ziet er nou niet echt goed uit maar dat is ook weer een stukje nostalgie , tot mu toe vermaak ik me wel en voor 5 euro ga ik niet klagen
Graphics kan ik wel omheen kijken. Game heeft wat humor wat het nog leuk maakt om te spelen. De AI is echt verschrikkelijk
EN hoe is die online? Zit nog altijd te twijfelen wil hem zoiezo wel gaan halen maar denk dat ik wacht tot die 20 euro ofzo is
Niet de moeite naar mijn mening. SP is vermakelijk, soms erg frustrerend met vaak een wtf moment wat leveldesign betreft. (voertuigen zit niemand op te wachten denk ik) De humor maakt het ruimschoots goed, een politiek incorrecte Duke altijd +1
Ik zou voor 5 euro deze game echt niet aanschaffen. Ze mogen me betalen voor deze onzin. Slechte graphics, slechte AI en ik vind de humor zwaar slecht. Na 12 jaar zo'n onzin. Ik hoop dat alle makers hiervan nu geen werk meer hebben want dit kan echt niet.