Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Sinds vandaag heb ik een Samsung Galaxy S II met Android. Welke apps moet ik zeker downloaden?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Whatsapp!

Welke game hebben jullie het over met die golfclubs Nerrion?

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Is er een manier om mails die je op je telefoon leest, ook op je PC als gelezen te markeren? Nu heb ik nl 600 ongelezen emails op m'n hotmail, omdat ik ze allemaal op m'n telefoon gelezen heb..

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    paradise island, echt een gare game. Zit totaal geen spel element in, geen doel, geen mogelijkheid om failliet te gaan ofzo... Het is simpelweg wachten tot je je eiland volgebouwd hebt.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ok klinkt wat voor mij :p

Bij die Anno 1503 kon je ook alleen maar bouwen, heerlijk toch ;).

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja en oorlog voeren... toch? :+

7. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Het is toch wel leuk hoor. Beetje proberen de achievements te halen en lekker bouwen. Maar je moet geen haast hebben. Gewoon af en toe even openen en geld innen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee joh dat deed ik nooit :p

Helaas doet dat spel het geen eens op m'n Wildfire..

I ain't even mad.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben benieuwd wat voor spellen er allemaal zijn. Zijn er premium rpg's? Nog 3 weken, dan kan ik eindelijk verlengen

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Zeker
    Voorbeeldje: Demon Hunter

11. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Nu aan het downloaden, bedankt. :)

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Welke tablet is beter?
    De acer iconia a500 of de asus Eee pad?

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk de Asus Eee Pad. Wordt volgens vele sites voorlopig als beste Android tablet gezien. Ben ook een beetje rond aan het kijken, maar wacht stiekem op een Dell Inspiron Duo achtige tablet die wél goed met Windows werkt en een wat langere batterijduur heeft.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Asus eee pad is echt een mooi ding, hebben mn schoonouders.

15. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Asus is van die twee het betere merk, Maar dat terzijde.

Ik heb de Acer in mijn handen gehad bij de Saturn, Werkt gewoon zoals je verwacht.
    Maar houd niet echt lekker vast en voelt zwaarder aan dan de Asus Transformer (Asus EEE Pad Transformer.) Op papier is hij echter niet zwaarder en het gevoel komt dan ook van de aluminium achterkant.

De Asus EEE Pad Transformer heb ik zelf nu al drie weken in mijn bezit.
    En ik ben daar zeer tevreden over.
    Ik raad je dan ook de Asus aan, Maar niet voordat ik wat feiten voor je op een rij heb gezet:

Intern zijn ze vrijwel gelijk, Dat wil zeggen ze maken allebij gebruik van een Tegra 2 Processor en 1GB Ram.
    De Asus heeft een IPS scherm en wint het op dit vlak dan ook met gemak van de Acer. (Die echter ook een mooi scherm heeft, Maar die van de Asus is beter.)
    De acer heeft als ik het goed heb wel een usb poort op de tablet zelf.
    De asus niet, En daar zul je dus het toetsenbord dock bij moeten kopen (Die 2 usb aansluitingen heeft) of de nog uit te komen usb adapter.

Het toetsenbord dock is dan ook de voornaamste reden waarom ik voor de Transformer gekozen heb, Al moet ik erbij vermelden dat ik het toetsenbord dock nog niet heb.
    Het toetsenbord dock geeft je echter niet alleen een toetsenbord (Wat de tablet tot een soort netbook maakt) Maar ook twee usb poorten en een SD kaart ingang.

Omdat ik het Toetsenbord dock zelf nog niet heb, Heb ik ook nog niet de mogenlijkheid om een usb apparaat/geheugenstick aan mijn tablet te hangen.
    Dit heb ik tot nu toe echter niet als een gemis ervaren.

Als laatste wil ik nog zeggen dat een tablet met 16gb intern opslag geheugen meer dan genoeg is voor programma's en spelletjes (Of Apps voor de hippere mensen.) en de meerprijs van een 32gb of 64gb tablet het absoluut niet waard is als de tablet over een Micro SD HC kaart ingang beschikt.
    Een 16GB Kingston Class 4 (Snel zat voor muziek en video af te spelen.) Micro SD HC kaartje heb je al voor rond de 25 euro, Terwijl een 32gb Asus Transformer 100 euro duurder is.

Al met al ben ik zeer tevreden met mijn Transformer en raad ik hem zeker aan.
    De Acer raad ik af, Maar dat komt meer door mijn eigen negatieve ervaringen met Acer dan door de tablet zelf.
    In principe zijn ze even duur dus de keuze is aan jouw.

Mocht je nog vragen hebben over de Transformer dan kun je ze eventueel aan mij stellen, Voor vragen over het afspelen van video verwijs ik je door naar fora als tweakers.net want daar gebruik ik de Transformer niet voor.

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hier ook maar:

Originally Posted by Peter_Aragorn
    De Desire van mijn vriendin heeft een probleempje. Het 'swipe-menu' van haar werkt niet meer. Ze kan dus niet meer bij al haar apps komen zegmaar. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?! Ze heeft Cyanogen-mod.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Cut the Rope is ook te krijgen via GetJar. Kom pas volgende week in de Android Market (of Amazon Market)

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Iemand nog een alternatief voor Applanet ? :+

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Krijg morgen mijn Galaxy S II. Welke apps moet ik hebben? :+

20. Ethereal

Ethereal Active Member