Mad World moet je wel bedoelen idd, overigens volgens mij overal voor een tientje ofzo op te pikken, als ze 'm uberhaupt nog hebben.. bij media markt was die in ieder geval 10 euro in budget bakken.
Heb vrijdag Silent Hill: Shattered Memories aangeschaft.. net kort kwartiertje oid gespeeld en ik weet nu al, die shit ga ik echt niet altijd 's nachts helemaal in pikkedonker spelen
Sfeer is zo beklemmend.. Daarnaast vind ik de Wii mote echt toegevoegde waarde hebben wat ik vrij weinig heb gezien in games tot nu toe. Volgens mij is het een Ps2 port, maar het lijkt wel alsof het (net zoals bij okami) voor de Wii besturing gemaakt is.
Zo merk je al meteen dat de zaklamp van groot belang is in de game. De Wii mote is eigenlijk de zaklamp, reageert en werkt super. Daardoor heb je ook het gevoel dat je zelf echt met die zaklamp aan het schijnen bent.
Zelfs het feit dat de build in speaker van de wii-mote als je telefoon wordt gebruikt (zal d'r wel apart uit zien voor omstander met dat ding tegen je oor ) geeft weer extra gevoel dat je zelf in die game zit..
Laatst bewerkt: 19 jun 2011