Absoluut! Het is allemaal erg arcade dus wat dat betreft komt het erg in de buurt van de genoemde titels. Het is gewoon een auto kiezen en lekker rijden , geen gezeur verder maar lekker rijden.
Zo erg arcade als Burnout is het ook weer niet. Sega Rally is een pure arcade rally game, Dirt 3 rijdt toch wel wat realistischer. Zonder te remmen en constant power sliden kom je niet ver in Dirt 3
houd er wel rekening mee dat de races erg kort zijn in dirt3. na 2,5 minuut heb je de meeste stages wel afgerond.
Het online levelen duurt wel heel lang zeg, de eerste 25 levels gaan wel redelijk snel maar daarna moet je volgens mij 20-30 races doen om een level te stijgen. En dan ook nog eens hopen dat je snel in een game komt met 7 of 8 players en dan ook nog zorgen dat je hoog finisht. Anders schiet het helemaal niet op Weet iemand trouwens waarom ik nooit een game kan joinen? Altijd als ik online opstart, pro tour -> solo kies kom ik in een lege game, en moet ik wachten tot er anderen bij komen. Terwijl als ik eenmaal in een game zit er wel anderen bij mij kunnen joinen.
DiRT 3 2ehands aangeschaft, beetje jammer van de online code maar dat zegt natuurlijk niks over de game! Net begonnen, dacht dat DiRT 2 ziek was maar dit... top spel!
ik heb de ps3 versie, maar hij vind nooit iemand als ik op rally races online zoek, ik wil alleen rally spelen, de rest boeit mij niet. kan ik op de 360 wel rally matches vinden, of werkt die functie ook niet op de 360?? Hij vind wel genoeg races als ik pro of jam zoek, maar dan moet je ook head2head en trailblazer spelen en dat wil ik niet... Hopelijk heeft iemand antwoord.....
Rijden beetje te vergelijken met Rallisport Challenge 2 of meer Collin McRea Rally 2005 (of he, met Dirt 2 )? Zit namelijk te denken om Dirt 3 binnenkort toch maar aan te schaffen, vooral door de dag/nacht, weer toevoegingen en "simulatie" instellingen. Komt hiermee toch een stap dichterbij hetgeen wat naar mijn idee "hoort" bij rally
Guys, ik heb problemen met driften. ALs ik drift blijf ik lang scheef tot ik snelheid verlies. Heb dus problemen met weer recht uitkomen. in de drift tegensturen om een eind te maken aan de drift werkt imo averechts. Iemand tips? Dit dus voor de drift matches en ghymkana. Thanks!
Handmatig schakelen aan? Dat helpt bij mij veel. Maar voor de echte tips moet je echt bij Budje zijn Trouwens, ik weet dat er in elke MP race game idioten rond rijden, maar in Dirt 3 is het ook weer raak hoor. Die lui denken dat ze alleen op de baan rijden, zelfs in pro mode. Met een beetje rustig aandoen kom je er meestal wel (die lui staan meestal in de eerste 3 bochten verkeerd om/tegen een muur), maar ik heb nu ook al een aantal keer een lekke band gehad in de eerste ronde van een race, dat is niet fijn racen . Ik kan ook gewoon geen pro mode doen, maar ik vind het toch wel het fijnst racen (iedereen gelijk).
Als je auto te schuin trekt gewoon vol het gas induwen. Hiermee trek je de auto weer recht en bouw je snelheid op. Vergeet daarbij niet tegen de bocht in te sturen.
Vraagje he, als ik een potje Multiplayer > Competitive doe, zit er een zwaar irritante assist in (de auto remt/stuurt soms vanzelf). Iemand enig idee of je dit ook uit kan zetten? Nee, ik heb zelf geen assists aan staan, dus daar ligt het niet aan . Edit: Net in pro mode hetzelfde, maar het lijkt erop dat het gewoon lag is . Het voelt net aan of ik geholpen word met sturen, maar er zit dan blijkbaar iemand naast me...
Zit al op de 20 uur volgens mij, ergens rond de 40% met progressie, MP FTW! . Maar wel alle missies gecomplete van de eerste 2 compounds natuurlijk!