Precies, voor Heroic dungeon en of raid gear. Ik had zelf ook een aantal PvP items van hogere levels. Omdat ik nauwelijks PvP speel heb ik het alleen maar gebruikt om het later weer te vervangen, ook al moet ik dan op een enkel item een puntje of 3 ofzo lager nemen. Je haalt het vanzelf wel een keer in. Inmiddels zit ik zelf op 352 item level, meeste is allemaal al aangepast voor mijn DK. Nog even terugkomende op mijn vraag eerder: Ik heb gekeken bij de armory om te kijken wat mijn tussenstand is voor archeology, maar ik kan alleen maar zien hoever ik ben met fishinh, first aid en cooking. Arch. staat er helemaal niet tussen naar het schijnt. Kan ik dat dan misschien ergens anders zien of moet het nog geupdate worden op de armory zelf? Het is me al uitgelegd hoe ik het kan vinden, maar het staat er gewoon niet tussen bij stats etc.
Dan heb je geen 359 PvE itemlevel dus dan snap ik niet waarom die klaagt over 352/353 itemlevel players.
Is ook schrikken hoor. We gokken er bijna op dat het met een volgende uitbreiding naar het laatste level misschien wel het dubbele of meer is. Althans daar had ik het een keer met Pim over.
Even om het recht te zetten. Ik klaagde niet over mensen met 353, maar ik zei ZELFS met mensen die 353 gear hebben falen we altijd omdat ze vaak niet weten wat ze moeten doen =). Ik heb 359 equipped dus geen pvp troep in mijn bags ofzo en anders zou ik dat eraf rekenen want ik kan het equipped item level zien . En ik spaar Valor points... valor boots kun je verkopen voor 3 / 4 K dus vandaar dat ik die punten wil halen. PVP doe ik niet op mijn priest daar heb ik dadelijk mijn undead warlock voor. Zo helder?
Ja maar dan zal waarschijnlijk ook exp per quest omhoog gaan. op het laatste level na vind ik het eigenlijk allemaal nog wel gewoon te doen... exp per quest en dan per level gezien..... Alleen laatste level is gewoon een hel heb het nu 2 keer mee gemaakt en dadelijk helaas nog een keer maarja het houd je bezig toch
Ja maar het is zo, al moet je 20M exp en je krijgt 200K per quest valt het wel mee snap je... maar als het dalijk zo is dat je 20M moet en je krijgt maar 50K per quest, dan benje wel ff bezig
Northrend nog liever als Outland daar zit ik nu met mijn warlock en slaat nergens op Quest: 6 blood vial nodig ( bijvoorbeeld ) van bepaalde soort mobs. Goed ik ga daar heen, 1 gebied met die beeste, roei heel dat gebied uit en heb er maar 4... moet ik gvd wachte tot ze respawne en dan kan ik ze weer doden... ong 25 / 30 mobs voor 6 van die kut dinge en zo gaat dat daar met elke quest... work echt schijt ziek van Op me priest hadk dit overgeslagen daar levelde ik tot 72 ofzo in dungeons maar met DPS duurt queu fcking lang helaas
Je weet dat je vanaf 68 Northrend al in kan gaan he? Maar goed, kan zijn dat je het anders gepland had. Anyway: Probeer nu mijn Archeology weer een stukje verder te levelen. Maar tering wat is dat saai.
Voor een game als WoW maakt het toch niks uit? Volgens mij merk je alleen snelheidsverschil bij extreem snelle shooters. Ik zou gewoon voor een, voor jou, comfortabele muis kiezen....de gamesessies van WoW zijn namelijk meestal vrij lang
Ik heb de officiele Cataclysm muis van WoW. Kost misschien 90 euro ofzo, maar dan heb je wel een echte gamingmuis. Ik gebruik hem alleen niet zo, maar het is dat die zo vet oplicht iedere keer.
Wel hoor, een Logitech G5 heeft bijvoorbeeld 2 extra thumb-buttons. Deze 2 buttons zijn toch al gauw 2-6 keybinds (shift/Alt-combo's)
Hallo! Ik heb zojuist alle delen van WoW gekocht.... Ik wilde het spel gaan installeren, maar mn pc pakt ineens de disk niet van het eerste deel.. Iemand een idee wat hier het probleem kan zijn? Ik heb ook begrepen dat ik het spel online (legaal) kan downloaden en dan gewoon mijn serial in kan voeren.... Is dit waar? Zo ja, via welke site kan ik dit doen??? (graag linkje) Hoop dat iemand me kan helpen!! Thanx
Even inloggen op je Battle.net account en kijken bij 'Summary', daar kun je een gameclient downloaden.
Dit! Speel ook met een muis met extra knoppen. Zeer efficient bij keybindings. Gebruik je die niet is het altijd handig om een muis met sniper mode te hebben! https://eu.battle.net/account/download/ Hier kun je de client downloaden. Dan heb je geen disks nodig.
Thanx!! Ga ik gelijk doen! Moet ik daarna wel nog de add-ons installeren of staan die er ook gelijk op?