Ik wil van mijn aankomende vakantie geld.( nee ik ben een van de weinigen die het deze maand pas krijgt ) een nieuw PC scherm kopen.
Ik wil hierop mijn Xbox en PC aa ngaan sluiten zodat ik gewoon tussen scherm kan wisselen. Ik speel nu op een 19 inch en die is ongeveer 6 / 7 jaar oud. Ik wil een 22 / 24 inch scherm het liefst 24 inch met dus een HDMI en VGA uitgang.
weet iemand een goede te koop?
En hier ook nog een vraag over: als ik een nieuwer scherm koop, een wat grotere betekend dit dan ook dat je vid kaart het moeilijker gaat krijgen? Bijvoorbeeld dat als ik dalijk bijv een nieuw spel ga spele en die niet op zijn hoogst kan draaien omdat mijn vid dat niet aan kan in combinatie met mijn scherm?
Het lijkt mij sterk want dat zou betekenen dat ik dan bijvoorbeeld op een 19inch scherm meer kan draaien als een 24 inch scherm? dit zei een maat van mij maar wil een 2nd opinion
Dit zijn de specificaties van mijn pc:
Processor-------- Intel® Core™ i7-2600 Processor (3.40GHz, 8MB)
Besturingssysteem------ Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-bits
Geheugen--------- 6GB1 Dual Channel DDR3 SDRAM at 1333MHz
Harde schijf--------- 1500 GB2 SATA harde schijf ( rpm)
(7200 rpm)
Videokaart--------- AMD Radeon™ HD 6770 1GB DDR5 graphics
Dus iemand een idee wat voor scherm het beste is? 24 / 22? wil wel goede preformance houden.
En dit heb ik van internet af geplukt. kan ik ook precies zien wat voor vid kaart ik heb in mijn pc? en waar dan?
Laatst bewerkt: 22 jun 2011