[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alles staat er meteen op. Plus de laatste versie. Dan hoef je niet veel meer te patchen. Als je vanaf de disk installed moet je alle patches nog downloaden.

2. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    No worries, verkeerd begrepen, en je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik dacht alleen hoe het kon omdat je redelijk nieuw (?) gedinged bent. :b:

Edit: Nu ik mijn beveiligheidsapperaat (kutwoord om het juiste woord te typen) heb besteld zie ik nu dat ze het gaan veranderen, een beetje kut eigenlijk aangezien het voor mijn gevoel niet helemaal veilig is, ook al ben ik de enige laptop gebruiker hier.

Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wist helemaal niet er items zijn die BoE waren die je kunt kopen.

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Sarcastisch?

Het maakt niet ofdat je je gear in je bank hebt, hij rekent altijd je hoogste ilevel die je ooit heb gedragen aangezien hij zei 'avarage level'.

Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee serieus. Heb Cata ook maar heel ff gespeeld sinds de release. Paladin naar 85 en Hunter naar 83. Een paar Heroics gedaan als Tank, maar helemaal niet opgevallen dat een paar van de items die je voor VP kon kopen BoE waren...

6. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Oja klopt, FF nu al beu? ;)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee speel nog steeds. Maar wilde ff met mijn Hunter spelen nadat ik las dat ze OP waren. Echter maar 2 dagen gespeeld en al een week niet meer ;)

FF heeft echter een update gehad waardoor alles ineens in sneltrein vaart gaat.Heb zelfs 1 job van 1 naar 90 gespeeld binnen een dag...

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Add-ons moet je apart installeren. Ik zou gewoon naar curse.com gaan en die client installen, heel simpel en snel te gebruiken!

I know Yellow :D Alleen als Priest healer kon ik heel snel in dungeons dus dat levelde echt super snel tot 70 / 74 dus vandaar dat ik niet heb gequest van 58 tot 72 :p

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Warlock is gister 65 gedinged:D heb hem binnen 2 weken naar dit level gekregen, deze week haal ik de 70 en dan nog 15 levels voor mijn 3rde 85 :p

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    De fuck wat snel. :eek:

Zelf bezig met in wow het saaiste van het saaiste, tenzij je beloond word. Archeology en het wil maar niet vlotten. :+:'-(

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja Warlock leveld echt lekker... geen drinks of food nodig, heb mana tab en soul harvest voor mijn health en shards, en met questen gaat mijn mana zoiezo niet op... Heb een tank pet dus kan gewoon ragge:p en kan die pet healen met health tunnel...

Heb er ook maar 2 heirlooms op zitten, shoulders en chest dus het is niet zo dat ik 40 of 50% meer exp krijg ofzo, maar ben er blij mee :p. Ik doe tijdens het levelen ook geen professions, kost tijd, dit doe ik wel op 85 op mijn gemak:p wil eerst die 85 halen :D

speel nu weer 2 en halve maand WoW. ( maandag week geleden mijn 2de kaartje gekocht ) en heb mijn DK van 80 naar 85 geleveld met item average 353, heb mijn priest van 58 naar 85 geleveld met average 359 en mijn warlock nu op 65 :D

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Man, je zou eens wat andere classes kunnen proberen. Een hunter en rogue levelt ook snel.

Paladin met heirlooms is helemaal tof, zeker als tank. Moet toegeven dat die ik die prettiger vind tanken op lage levels dan de warrior. Maar goed, die moet ik ook nog een stuk verder levelen voordat die gelijk staat aan mijn Paladin.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Rogue pak ik express niet omdat ik daar een persoonlijke haat tegen heb.. met het gestun, gesneak, altijd kunnen stealthe en dat alle diseases weg gaan etc slaat nergens op:p dus wil er zelf ook geen :D.

Hunter ga ik denk ik na mijn warlock pvp gegeared te hebben beginnen, of een shamaan die lijkt me ook vet:p Paladin doet me niet zo heel veel, ik hou meer van de mooigheid( geen woord maja ) van een class... bijvoorbeeld Priest is vet door zijn Shadow en Healing, relaxte spells mooie gear. Warlock is gewoon awesome, al die demons, spells, rain of fire etc en DK vond ik vet omdat die een heel erg mooi paard hebben :D en leuke class om te spelen.

Ik zit te twijfelen tussen volgende characters als mijn warlock fully pvp gear 85 is:

Shamaan
    Hunter
    Mage ( mage weet ik niet zeker, ooit geleveld tot 30 geloof ik maar heel veel drinks nodig en hele tijd freeze, weg rennen en aanvallen imo beetje irritant:p )

En Yellow, Warrior tanks kom je bijna niet meer tegen... DK of Paladin vind ik fijner als tank ( als ik moet healen he ) en kom ook weinig warriors als tank tegen...

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zoals ik al zei, average equipped item level. het klopt dat WoW average van alles pakt, zelfs wat in je bags zit. maar al gooi je die troep uit je bags gaat je average ook omlaag.( mits er items inzitte hoger als wat je aan hebt )

maar het is niet zo dat als je 359 hebt en je gooid alles eruit en verwijderd alles en doet 225 aan dat die op 359 blijft hangen;) dan gaat die gewoon mee naar beneden, maar dan moeten ze niet in je bags zitten.( bank kan wel gewoon telt die er niet bij )

Maar ik kan zien wat mensen Average equipped hebben, dus echt daad werkelijk dragen, ik heb al genoeg mensen in zandalari gevote kicked omdat ze 343 hadden ipv 346 =) dan zat er gewoon iets in hun bags.

en ik heb 359 equipped =)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn net die mensen die wel wisten hoe het moest die je gekicked hebt ;) Sowieso wat maken die 3 punten uit. Zuigen ze kun je ze alsnog kicken. Misschien waren het wel goede spelers?

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    zandalari ooit gedaan? dat trek je niet met 343, maakt niet uit hoeveel skill je hebt. is niet voor niks average van 346 om erin te kunnen he =)

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Nou, ik heb 342 ilvl op me hunter. En ik doe daar 13-15k dps constant mee. Op bosses soms zelfs 18-20k (in een random hc met luck of the draw buff), dat is meer dan zat voor een Zandalari hc.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    343 trek je niet maar 346 wel?

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    tsjah kan toch ( voor bijv een caster ) zo'n 9 K mana schillen? en daarvoor ook meer spellpower? Het is niet voor niks dat minimum ilevel 346 is, ik prefer zoiezo boven 350 voiordat je een zandalari gaat doen maar goed is mijn mening.

Maar met 343 trek je het niet, ga maar is een Zandalari doen met zo iemand als tank of healer. Dan durf ik te wedden, dat je hem niet finished =)

En dan zijn er mensen die hopen snel hoge items te krijgen door wat pvp gear in hun bags te hebben en dan met 343 equipped erin komen=)

Deel Deze Pagina