Hallo,
Ik heb vorig jaar ergens mijn xbox360 gekocht. Gewoon de witte, met twee spelletjes en een controller erbij, verder niets. Ik heb mijn Xbox360 gekocht om leuke spelletjes te kunnen doen, want onze computer is heel erg verouderd, en kan de nieuwe spellen niet aan. Ik bezit dus geen live, en weet daar ook vrijwel niets van
.
Nu ben ik druk bezig met het spel 'Dragon Age Origins'. Nu ben ik in het spel een stukje tegengekomen waar ik niet verder kom. (Voor de Dragon Age Origins spelers, ik bedoel het stukje met Felix, die je een Golem Control Rod wil verkopen). Ik moet via Xbox live wat downloaden om verder te komen. Ik zit nu dus vast met mijn spel, want volgens mij moet je xbox live hebben om verder te kunnen, waar ik dus stevig van baal, want ik heb dit niet.
Hoe kan ik Xbox live krijgen? Moet ik dan zo'n duur starterspakket kopen, en van die points om dit kleine dingetje te downloaden zodat ik verder kan met mijn spel? Want dan wordt dit een nogal dure aangelegenheid, of is het niet zo'n dure investering als ik nu voor ogen heb?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb de FAQ over Xbox live al doorgelezen, maar heb geen antwoord op mijn vraag gevonden.
Groetjes Joyce
Klik om te vergroten...