Dat snap ik, laten we dan maar hopen dat Ubi en Box ook tot inkeer komen en de titel BIA voor F4 weghalen.
Mwa zo moeilijk is het niet ben al op driekwart met authentic. dr is alleen geen achievment voor raar genoeg En tja die nieuwe game wat zal ik er van zeggen, erg zonde gewoon want ik heb me zoveel vermaakt met 1,2 en 3... Dan maken ze nu 1 of andere circus game.
Ik ben nu ook op authentic begonnen. Heb het spel een hele tijd niet gespeeld, maar ik verbaasde me nu weer over het feit dat het zo een gaaf spel is. Het verhaal, de muziek, echt geweldig
dit gaat over een klein deel van Band of Brothers, Operation Market Garden. Je kom veel herkenningspunten tegen uit de serie. Degene die Sink in Band of Brothers speelt, doet dat ook in deze game.
Wat dacht je anders? Kom op, het was de grootste militaire blunder op het Europese front. Dit moeten mensen toch wel weten?
Het is vandaag weer zover, een nieuwe mogelijkheid om de Remember September '44 achievement te halen. Dus voor iedereen die hem nog niet heeft, een kleine reminder.
Elk jaar als het 17 september is stel ik mezelf voor om het volgende jaar even HH te lenen/kopen voor deze achievement, maar ik doe het nooit op tijd. (had hem destijds weggedaan namelijk toen ik hem had uitgespeeld)