[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Hier blijft die wel hangen ook al zit het in de bank en log ik in en uit. Ik kan mijn ilvl wat ik op dat moment draag ook alleen maar zien via Armory. Maargoed ik weet al niet eens meer waarom ik dit aankaarten.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je het met 343 niet trekt kun je hem dus alleen met pro spelers op 346 doen....

Skill >>>>> Gear

NOG STEEDS!

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dude ik ga niet in discussie al hebje nog nooit een Zandalari gedaan. Go play it and get whiped yourself. Ik kick ze iig.

en Skill >>>> Gear telt niet echt meer.

Met een te laag item level kun je niks. en in je bags proppe is hetzelfde als cheate ^^ maar goed iedern zijn eigen mening tog.

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog steeds skill -> gear hoor.
    Ik ken players met een Ilvl van 360 die eruit worden gespeeld door players met een Ilvl 350 (PvEwise dan). \o/
    En het lijkt mijn nogal logisch om een gear req. te hebben, een net gedingde tank met amper 100k HP is gewoon onmogelijk.

Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    360 item level betekent ook dat ze pvp gear aan hebben? of iig iets van pvp? Maar goed ik zeg niet dat skill niet mee telt maar gear is tegenwoordig net zo belangrijk. en Zandalari's ( waar het over gaat..... ) zijn de moeilijkste HC dungeons, jullie hoeven het niet met me eens te zijn maar ik kick tanks en healers ( healer benk meestal zelf want men lock is nog niet 85 ) die een lager average hebben al 346.

Er word redelijk wat af gewhiped in die dungeons dus ik hoef geen naab tank met 343 die het ff komt proberen, want dat doen ze gewoon. Even proberen en kijken of het lukt, al is het maar 1 of 2 bazen heb ik misschien toch weer nieuw stukje gear. En dat zoek ik niet =)

Maar is ieder voor zich;)

En ik heb gemerkt als priest healer, dat tanks met 343 en vaak zelfs met 346 te snel dood gaan, die moet ik dus spam healen en dan gaat er 1 of meerdere dpsers dood omdat ik niemand anders kan healen want dan gaat de tank dood..

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Goed punt :) Dacht eigenlijk direct aan het aantal DPI als speciale game-muis.

Meerdere buttons zijn uiteraard erg handig :thumbs:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe groot denk je dat het verschil is tussen iemand met alles 346 en iemand met 12 pieces 346 en 1 330?

Als je dat niet met skill op kunt vullen moet die persoon misschien pokémon gaan spelen hoor.

Je hebt gelijk dat het een cheape manier is om een HC binnen te komen, maar je kunt beter kijken hoe de eerste baas gaat dan meteen kicken IMO.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb het geprobeerd. Meerdere malen zelfs en geen 1 haalt het. dus ben ik ipv het afwachte gewoon gelijk gaan kicken. en ik zeg al, ik prefer iemand van 350 of hoger als tank of healer, DPS is bij sommige bazen erg van belang maar niet zo belangrijk als een goede heal of tank.

Verschil tussen 343 en 346 is niet groot maar wel wat. maar zelfs met 346 equipped gasten doe ik het niet graag maar die geef ik wel een kans, want het mag vanaf dat ilevel.

Maar 343 heb ik genoeg geprobeerd en altijd tevergeefs, dus dat proberen laat ik voortaan weg als ze onder de 346 zitten =)

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Maar dat zijn meningen dus we houden er over op (K)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik had al zo'n vermoeden ja, maar lette er de laatste tijd ook niet veel op. Heb zelf veel te maken met Dwarfadin tanks. :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet nog dat ik als Pala tank altijd werd uitgelachen in BC ><

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nu is het gewoon, vooral op lagere levels, echt te makkelijk om te tanken. Je moet gewoon je mana een beetje hoog houden, maar daar krijg je op level 46 geloof ik een spell/skill voor terug.

Waar ik met mijn Paladin vooral last van heb zijn die mega irritante DPSers die altijd voor hun beurt pullen. God wat heb ik daar een hekel aan.

Ik heb al vaker gezegd dat ik als tank hoor te pullen, maar sommige luisteren echt nooit. =(

13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Heroic gear.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toen was Paladin nog alleen Healer dacht ik. DPS was ruk en Tank bijna onmogelijk. Heb toen wel de meeste HCs gedaan als Paladin tank. Wel vaak dood gegaan. Waren op onze server maar 3-4 Paladin Tanks. Je had ook niet echt spells etc. Je moest zorgen dat je genoeg spellpower had om zo agro te kunnen houden. Dacht dat het toen 200 SP was. Als de DPS te vroeg agro trok was het altijd bijna een wipe of helemaal ;)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Est Voila, precies waarom ik er een hekel aan heb. Ik wipe bepaald niet direct, maar als ik mijn mana nog niet op orde heb en zei lopen al te volgende group te bashen, dan zoeken ze het ook zelf maar uit. Soms zitten er ook echt gare dps ers tussen die wel pullen, maar geen reet dps doen waardoor ik alsnog lastig door een dungeon heen kom.

Ik had eigenlijks in het Vanilla tijdperk moeten beginnen, maar had toen nog niet mijn eigen inkomsten en of een goede pc. Tsja, sommige zijn gewoon lucky hier met hun familie. :+

16. Seh

Seh Guest

No offence maar ik denk dat jij na 5 dagen in Vanilla al gestopt was. :+

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6

*Kough* 264 ilvl *kough*

:+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Misschien wel, maar bij RPG's zet ik wel veel meer door dan bij andere games. Heb al genoeg ergenissen overleefd. Als ik bij Vanilla dezelfde manier van spelen had gehanteerd als dat ik nu doe in Cata, dan had dat misschien voor frustraties gezorgd, maar had het wel sneller leren kennen allemaal. Nu kun je de game al bij voorbaat uit je kop kennen nog voor je echt aan spelen toegekomen bent. Bovendien ben ik in LK, maand na de launch ervan, begonnen en heb ik ook genoeg veranderingen al meegemaakt in de game. Dungeon Finder was er ook nog niet toen ik begon en hetzelfde geld voor de veels te makkelijke manier van levelen, heirlooms niet meegerekend. Van mij mogen ze best Vanilla terugbrengen, wil me er voor mezelf wel voor inzetten hoor. Het probleem is alleen de massa.

Trouwens: WoW is aan het inkakken. 11.4 miljoen spelers nu, 600.000 minder en voor het eerst sinds 2008 een daling. Ik lees nu ook even de forums na en daar zie je ook wel berichten verschijnen dat WoW stervende is. Ik merk het zelf ook wel op mijn realm. Word veel minder gedaan als group dan in het verleden toen ik net begon.

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Die spelers komen waarschijnlijk terug met 4.2 en er komen dagelijks nieuwe spelers bij. 'Stervende' met ruim 11 mil spelers is echt een belachelijke term. Van mijn part zakken ze terug met 1 miljoen en dat de community een stuk beter wordt dan het nu is.

Check EVE Online bijvoorbeeld, rete goede community met 'weinig' spelers vergeleken met WoW, Rift etc.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ach ja, van mij mag het ook wel. Op mijn realm was het twee jaar geleden ook een stuk gezelliger dan nu hoor. Hopelijk brengt 4.2 daar enige verandering in.

Zat trouwens net op het General forum te kijken toen iemand met een idee voor een nieuwe uitbreiding kwam met twee extra planeten.

Ik heb liever dat Blizzard geen mounts meer uit de game haalt. liefst doen ze er een heleboel extra bij.

Ben dus wel benieuwd wat de toekomst brengt.

Deel Deze Pagina