[XOne] Dungeon Siege 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jun 2010.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke beste recensies krijgt deze game niet hoor....

dacht ik

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet duur.

Maar dat lijkt me niet veel aan.

En voor DSIII 75 % gemiddeld is niet laag maar het zijn nog weinig reviews..
    Toch door die 6,5en lijkt dit me geen geweldige game....

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vermaak me er anders prima mee. Heb net de eerste echte eindbaas gehad, na een aanval op een dorpje. Daar deed ik 3 keer over, maar man wat vind ik deze game een verassing zeg. Hij is ook meedere run waard aangezien je met meerdere mensen het verhaal kan spelen, ieder keer uit een ander perspectief meende ik te lezen. ;)

Zou hem zelf nu een 8 overall willen geven, niet meer, niet minder.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Dungeon Siege III Demo
    Bestandsgrootte: 1.21 GB

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Opbokken met je demo. Jij hoort de full versie al te hebben. :+

8. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Zit heel erg te twijfelen om dit spel aan te schaffen, maar heeft dit spel de optie om na het uitspelen, opnieuw te beginnen met hetzelfde personage?

En hoe zit het met de beste items? Heb je die sowieso op het einde van het spel, of zijn er altijd rare items waarnaar je blijft zoeken en grinden? En is er veel uiterlijk verschil in de items zoals wapens en armor?

Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er zitten een heleboel items in dit spel, o.a. voor de verschillende speelstijlen. Het meeste gebruik je alleen voor de handel, maar de rest draag je. Ik weet niet of je na het uitspelen nog verder kunt, denk het niet trouwens.

Qua belevenis van de wereld doet me dit sterk denken aan een verbeterde versie van Fable, want ik vind de wereld wel behoorlijk gevarieerd. Het is een dungeons crawler, dus je kunt niet zo precies kijken zoals bijvoorbeeld in Oblivion en in Fable.

Wel moet ik zeggen dat deze wereld gevarieerd is, maar dat hij ook Lineair is. Lineair moet die trouwens ook zijn, volgens mij hoort dat bij de opzet. Qua variatie in quests, items en personages en verhaal heb je eigenlijks niks te klagen. Zoals ik eerder al zei vind ik dit een van de grootste verrassingen dit kwartaal.

10. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker één van de beste titels tot nu toe in 2011 voor mij:thumbs:
    Ik heb het 4e Legion personage giteravond vrijgespeeld (zonder te spoilen) en vind het steeds leuker worden.
    Ook wat betreft alle vaardigheden en leveling vind ik het zeer tof.
    En de side quests zijn zeker leuk en afwisselend, top game.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dit zijn nog eens demos, gewoon een heel stuk wat je te spelen krijgt en dus ook genoeg om te bepalen of je de game wilt halen of niet. Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk heel erg cool vind. Grafisch behoorlijk in orde, mooie muziek, toffe sfeer, er zitten een paar toffe characters in.

Alleen moet ik wel zeggen dat ik bij die boss fight krankzinnig vaak dood ging, is dit normaal? En je kunt gewoon blijven doorspelen, maakt niet uit hoevaak je sterft? Bij de normale gevechten blockte ik gewoon genoeg, maar bij die witch kun je dat wel vergeten. Moet wel zeggen dat het qua combat wel erg herhaaldelijk is, maar gelukkig is er ook nog een two-handed sword stance, en met die magic erbij is het allemaal nog net genoeg.

Check ik net Metacritic effe...mja...ik hou me maar stil.

Hoe lang is de game ongeveer?

Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je kunt niet zomaar doorspelen als je dood bent gegaan. Je moet daarvoor de meest recente save middels de continue button opnieuw laden. Saven is dus echt een must, zeker voor een bitch boss fight zoals ik gisteren had. Heb die trut mooi naar de andere wereld geholpen.

Boss fights moet je met de warrio type altijd met een shield en sword doen, tenzij er eerst nog adds zijn. die uitschakelen en meteen weer terugschakelen naar sword en shield. Op die manier heb ik de meest recente, ook meest lastige, boss neergekregen.

Game is zwaar ondergewaardeerd, ook al is de actie wat eentonig.

Wouter van de PU moeten ze ontslaan. Check die review en dat cijfer maar eens in de PU van de maand juli. :emo:

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nah, crapmagazine ga ik niet lezen, zonde van mijn tijd :D

In de demo kun je blijven doodgaan maar dat is dus puur voor de demo gedaan dus. Leuk dat ie 2 player co-op is ook, zeker wel een game die ik nog ga halen. Dus gewoon veel het schild gebruiken tijdens die boss-fight en dan moet het goed komen? Want dat was nogal een hectisch gevecht zeg, tjonge.

14. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk character vinden jullie het lekkerste spelen?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goed om te lezen dat de game goed bevalt. Dat had ik ook verwacht eerlijk gezegd. Dat Infamous duurt zo verrekte lang (maar op een goede manier) dus ik kom nog steeds niet toe aan DSIII

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind de game niet zwaar ondergewaardeerd, het loot systeem (toch één van de belangrijskte zaken bij dit soort spellen) valt ontzettend tegen. In de demo kreeg je echt veel goede spullen... maar tenzij ik erg veel pech heb gehad en jullie erg veel geluk worden de meeste regelmatig opgezadeld met de meest waardeloze items als "swift spears", "blades of rage" en "determined pants". Dit klinkt allemaal geweldig, maar 95% van alle gevonden spullen vult alleen maar de inventory om te worden verkocht. Je kunt het niet gebruiken of hebt zelf al beter spul. Erg jammer.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, veel je schild gebruiken in de boss fights aangezien die voor een deel voorkomt dat je health te snel omlaag gaat. Bovendien kun je de boss ermee beuken en als je het goed doet krijgt die veel schade.

@ Zifnap: Valt misschien mee in de demo en tegen in de volle game, maar je moet eerst maar eens level 30 zien te halen en dan verder concluderen denk ik. Ik ga binnenkort al naar Stonebridge stad en daar kun je heel wat meer inkopen en verkopen als ik de verhalen in het spel over die stad mag geloven. Zitten meer merchants en bovendien meer quests voor in de omgeving met potentieel betere loot. Demo is in dat opzicht misschien een beetje te.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ehh... ik ben in Stonebridge.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat kan ik niet ruiken he. ;)
    Het zal ongetwijfeld wel beter worden.
    Waarom zou je wel zoveel vertte loot in de demo hebben en niet in de full game? ;)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    inFamous 2? :)

Deel Deze Pagina