[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een fucking mooi filmpje zeg! _O_ _O_ _O_

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Online vind ik BH niet veel aan. Te eentonig en vooral met 2 teams zijn de aanvallers dik in voordeel. Kijken jullie hier anders op? Verhaallijn vond ik wel weer tof.

Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen en ik kom bij sommige torens niet helemaal verder omhoog. Nu kan ik me herinneren dat er een trucje was bij AC2 waarmee je dan verder kon. Geen flauw idee meer hoe het ging, iemand die het weet? Of heb ik dat trucje niet meer? Of erger nog: faal ik gewoon en heb ik dat trucje niet eens nodig? 8)

Verder is de game eigenlijk exact hetzelfde als AC2 maar dat stoort me niet. Moest weer even inkomen maar vind het nu weer fockin vet. Dat Free-runnen in die Shrines, zo vet is dat. En die mede Assassins is echt een goede toevoeging zeg. Ziet er echt gaaf uit als je ze oproept met zo'n handgebaar en zij vervolgens als echte assassins uit het niets komen(niet als een mongolische mede-A.I.speler zoals je zo vaak ziet in games). Van Rome ben ik nog niet helemaal onder de indruk, wel toen ik het Pantheon in liep. Prachtig. Maar verder valt het nog wat tegen.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat truucje (zo omhoog springen) krijg je later nog. Maar als je al bij de toren geraakt zou je het in principe niet nodig hebben. Misschien dat er toch een paar torens zijn doordat je in het stuk zit waar je die move terug leert, maar ik dacht echt dat je altijd alle torens al kan doen waar je op dat moment geraakt.

5. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er in het begin wel een paar torens (Borgia Towers bv.) waar je op een gegeven moment niet verder komt omdat je dan niet hoog genoeg kan springen. Soms kan het ook zijn dat je denkt dat je niet verder komt, maar dan zit je gewoon fout. Ik heb dat meerdere keren gehad en uiteindelijk lukte het me opeens wel. Gewoon blijven proberen aan alle kanten van een toren.

En anders gewoon later in de game even opnieuw beklimmen. ;)

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks guys, heb die glove inmiddels dus kon de betreffende toren nu wel beklimmen.

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    What the fuck is er met de controls van deze game gebeurd? Ik kon in AC2 1 miljoen guards tegelijk aan en alles dodgen en counteren, maar dit werkt TOTAAL niet meer in deze game. Moet je deze skills opnieuw leren ofzo?

/Edit: Zoals wegspringen naar links/rechts of achteren doet het niet. Net AC2 erin gestopt en hier werkt het flawless! (Zelfde voor disarmen)

Laatst bewerkt: 18 jun 2011
  8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hoezo wtf? Nu kost het je tenminste wat meer moeite om de guards te killen..

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wie zegt dat ik meer uitdaging wil hebben. Waarom een goed werkend systeem veranderen...

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb brotherhood besteld bij amazon dus moet nog ff afwachten, maar volgens mij is het veel leuker om moeite te doen dan alleen maar knopje in te drukken en 100 enemies dood te hebben dat is gewoon niks aan.

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat snap ik ook wel, maar het is zo frustrerend spelen omdat ik het andere systeem zwaar gewend ben.

Denk maar alsof ze de pedalen van je auto opeens in een andere volgorde monteren... Dan kom je ook geen meter vooruit.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dodgen en counteren gaat nog in deze game, maar ik meen me te herinneren dat je inderdaad nog moet unlocken.

13. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat langer spelen en je bent het zo gewend... ;)

14. Mitch_

Mitch_ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was echt blij dat het moeilijker ging; je kon in AC1 veel van de missies doen zonder 1x geraakt te worden.

15. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games veranderen nu eenmaal in gameplay, Maar inderdaad als je even een paar leveltjes verder bent dan ben je er zo aan gewend en speelt het weer als vanouds

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik gisteren bijna al m'n assassin's tot level 9 gekregen, start ik het spel vandaag op zijn ze opeens weer een laag level? Hoe kan dat. :'-(

//en nu klopt het opeens weer 8)

Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Storyline uitgespeeld. Pfff, dat einde. [SPOILER1]Ik wilde haar niet vermoorden maar het spel dwong me. Wat gemeen. Lekker open einde verder weer. 'You have to dit alone.' en een hoop gelul over een sixth sense ofzo, wat je waarschijnlijk bezit als je de Apple/Pieces of Eden hebt. Jammer dat je er net in begint te komen qua verhaal en dat ie dan weer is afgelopen. Je moet de delen eigenlijk allemaal achter elkaar spelen. [/SPOILER1]

Verder was het spel visueel weer echt prachtig. Af en toe wel last van screentearing, maar heb bij vlagen weer echt kunnen genieten van de landschappen en omgevingen. De zon die ondergaat terwijl je vanaf de steigers naar de brug naar het Vaticaanstad kijkt, het Pantheon, Colosseum etc. Je co-assassins vond ik ook tof. Ik blijf het echter wel jammer vinden dat de game zo makkelijk is, een hard-mode of iets dergelijks had het veel mooier gemaakt. Zo had ik bij twee Borgia Towers dat die commanders telkens snel vluchtten, dus moest ik echt even een tactiek bedenken om ze snel te kunnen pakken. Veel leuker als je gestimuleerd wordt om creatief te assassinaten. Anders ren je er maar al a Rambo in.

Oh ja, moet je voor 100 % synchronisatie ook weer al die missies opnieuw doen?

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er waren twee torens die ik een aantal keer opnieuw heb moeten doen, vooral omdat ik in mijn enthousiasme ergens tegenaan liep en daardoor niet op tijd bij het doelwit was. Die kon dan ontsnappen. Dat is soms best lastig, en dat vind ik juist heel tof. Meer van dat in Revelations!

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik. Het mag af en toe wel wat uitdagender.

[SPOILER1]Van wie waren die stemmen trouwens op het einde? Schiet me net weer te binnen.[/SPOILER1]

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat is bij de Assassins Contracts (Dat duiven ding) het verschil tussen de moeilijkheidsgraden met "stippen" en "sterren" ?

Deel Deze Pagina