[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Niet al te grote nieuws maar:

    Het was natuurlijk wel te verwachten sinds elke Nintendo console/handheld wel een Zelda game heeft gekregen en natuurlijk krijgt deze systeem er ook 1, maar Shigeru Miyamoto is zeker dus wel van plan om een HD Zelda game te maken, we zien er misschien wel over 2 jaar of zo wel iets van denk ik :+.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Miya maakt toch geen Zeldas meer?
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zover ik weet wel!.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nope:

    Windwaker:
    Twilight Princess:
    Skyward Sword:
    Hij was al lang niet meer de director, dus degene die echt de game vorm geeft, maar sinds SS is hij blijkbaar helemaal verdwenen.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Maar hij deelt wel een klein beetje mee met het ''werken'' als producer :+?, bij Skyward Sword staat hij er inderdaad niet tussen.

    Edit: Trouwens bij Phantom Hourglass & Spirit Tracks zie ik hem ook er niet tussen staan :eek:!.

    Maar dan zie je wel dit weer staan bij Wikipedia:
    Maar het blijkt zo dat hij altijd de producer is geweest trouwens voor de Zelda games, bijna bij geen 1 Zelda game zie ik hem als Director staan bij OOT dan weer wel.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Eiji neemt z'n baantje ook over. En Eji is een toffe gast. :cool:
    Hij was ook al director van Ocarina Of Time (toen nog oa. samen met Miya) en zonder Miya director van Majora's Mask. _O_
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vond Twilight Princess niet zó, voelde teveel als OoT. Misschien beetje blasphemy, maar misschien wel goed dat Miyamoto niet Director bij Skyward Sword is. Beetje frisse wind, zegmaar :eek:
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Miyamoto is sinds Majora's Mask (dus incl.) al geen director meer, he. ;)

    Over OOT3D trouwens: Ik las dat je die Heart Piece van Dampe's Grave Digging Tour oneindig vaak kan krijgen. :lol:
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet meer als director. Werkt echter wel mee aan de games. Hoe weet i niet precies. Misschien is hij tester nu ;)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Hij zal vast nog wel tips geven e.d., maar het overgrote deel van het werk wordt niet meer door hem gedaan.

    Overigens weer fftjes OOT3D gespeeld. Eindelijk weer de Forest Temple gedaan. Blijft toch een geweldige temple, na de Spirit Temple en Water Temple m'n favoriet. :)
    Nouja, eigenlijk vind ik ze allemaal tof, behalve de Shadow Temple. :+

    Jammer dat ik nog steeds weinig van de first-timers hoor. Zijn ze nu te addicted om nog meer bevindingen te posten? :+
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha waarom wil je zo graag onze bevindingen weten ? :p
    Heb de laatste 2 dagen bijna niet meer gespeelt,blijft een topgame alleen jammer dat ze het saven niet hebben aangepast aan anno 2011.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is er mis met het saven dan?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hier een verslaafde. Ik ben weg van deze game. Ik geniet, man, dit is lekker ouderwets weer. Ik zoek me soms gek, maar dat is juist zo tof. Beste handheld game die ik ooit heb gespeeld.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beste hangt bij mij af van hoe lang ik een game speel. Deze zal dat dus nooit worden. Zit eerder te denken aan FFT / FFTA op PSP/DS of Advance Wars. Meer als 200 uur in die game en nog niet uitgespeeld.
     
  15. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Niets mis het save systeem!
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dus World of Warcraft is de allerbeste game aller tijden? :+
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    World of Warcraft is zeker niet slecht maar echt niet de beste game naar mijn mening, je kan enorm veel dingen in WoW doen maar uiteindelijk is het maar grinden grinden en grinden(dailies, gold halen gear pieces van Dungeons die je zo vaak gedaan hebt etc), ik geniet niet eens zoveel van het grinden terwijl je het wel het meeste van je tijd doet, of wel dat deed ik met WoW en raid instances is leuk om samen te doen, maar ja.

    Ik vind WoW dus geen slechte game, want er zit best wel wat verslaving in maar qua verhaal, en het gameplay voelt een beetje hetzelfde constant voor mij... ik heb veel meer plezier met een Zelda dan WoW omdat er heel veel veranderingen in komen en altijd wel een beetje ''actie'' is, ik weet niet hoe ik dat precies moet uitleggen maar Zelda is constant leuk naar mijn mening om te spelen.

    Hoe langer het spel duurt betekend niet gelijk dat het spel beter is Zelda is een heel ander soort spel dan WoW, Advance Wars of whatever, het is een totale singleplayer game(nou ja... Four Swords excluded maar dat is ook een beetje een singleplayer game :+).
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat zeg ik niet. Het hangt er van af. Dus het gaat niet alleen om hoelang de game duurt ;) Daarnaast zijn er sowieso game die stukken langer duren :)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Tsja, zo vind ik de Portal games twee van de beste games van de laatste jaren en die hebben echt een korte speelduur.

    Overigens: Cyrax, tof om te horen. Waar ben je nu ongeveer?
     
  20. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ben nu bij de water tempel vind ik toch wel de moeilijkste uit het spel
     

Deel Deze Pagina